torbfer Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Godt noen gir beskjed er så sykt mangen så ikke sier sannheten! Fant ikke noe plass å skrive om dette. Så slenger det inn her.jeg vill ikke anbefale noen å kjøpe denne bilen: AutoDB-kode: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1487832&SimilarAdItemId=1487832 Den så bra ut ved første øyekast, men var noe som skurret over hele greia. Men trodde kanskje dette var et kupp, men viste seg å være noe helt annet. Etter en del research og et par samtalere med forsikkeringsselskap fikk jeg i etterkant vite at bilen hadde vært i to ulykker. En utforkjøring i 2002 og en annen ulykke i 2011( ulykken i 2011 er nevnt i annonsen nå). Ikke noe av dette ble nevt ved kjøp så jeg benyttet meg av angrefristen.Jeg fikk tilbake pengene mine og alt det der, men skulle helst vært uten denne opplevelsen. Ut i fra det konkluderer jeg pga den lave kilometerstanden, har denne bilen vært stående lenge fordi den var skader av utforkjøringen i 2002. Deretter blitt oppkjøpt av en "oppretter" og så mekka den sammen slik at det så nogenlunde ut/kjørbar. Og hadde bilen vært proft opprettet hadde trolig de som solgte bilen sendt med en kvittering eller dokumentasjon på det. Jeg tok med meg bilen på bilskadesenteret her jeg bor og de tok en kjapp titt og brukte målestaven ut fra et par punkter ned i motorrommet og kunne si at bilen helst trolig var skeiv. Også kunne de se at arbeidet ikke var proffosjonelt utført. Festene festene til frontfanger som er festet igjen til karroseriet er bare festet med uorginale skruer. og en ekstra ting, det rister i bremsene bak. Bremseskiver kan slå seg, men det er ikke unormalt at det er ekstra risting på biler som er kolidert. Lakk på panser og skjermer er heller ikke bra...jeg ble fortalt at panser var lakket opp igjen fordi det var mye "steinsprut" Aldri vært no bilkjenner men denne er ikke verdt nåla i veggen. ps bilen står til en høyere pris enn hva jeg kjøpte den for i første omgang. Den bilen og til den prisen er latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Mazda GTX til 20.000 kr.http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36272777 Litt tidlig for firehjulstrekk, men sikkert noen som kommer til å ha det dritgøy når snøen kommer Hadde den vært til salgs nærmere hadde jeg helt klart tatt en titt selv Det der, det er en liten ulv i fåreskinn ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Ein nabo som selger denne Er verdt pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36350679 Vakker doning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36350273 *Lagrer denne her* Slik at jeg skal huske å se på den senere, da bildene av bilen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Ein nabo som selger denne Er verdt pengene! Synd det er så langt unna, lyst på leke til vinter, 20.000 er billig for turbojapse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 er vel ikke lengre unna enn ett par timer med fly og buss? Jeg har jo henta bil i tromsø før..er bare kos på hjemturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Den langt unna unnskyldninga funker ikke altså, har man virkelig lyst på noe tar man turen. Har man ikke dropper man det.. Så enkelt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Hadde man bodd i USA kunne jeg skjønt den "for langt unna" , om bilen stod i NY og du er i California. Men lille Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Enig med noekult her. Det er veldig langt for en så billig bil. Turen kan brått bli dyr om bilen er langt unna forventet stand, og du må stresse med en returbillett på dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Enig med noekult her. Det er veldig langt for en så billig bil. Turen kan brått bli dyr om bilen er langt unna forventet stand, og du må stresse med en returbillett på dagen:) Akkurat... Er vel det at jeg ikke ønsker å bli strandet midt i ingenmannsland... Et par kjøretimer går greit, men ikke gøy om man er alene midt oppi gokk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Nå finnes det ikke mye annet å sammenligne med, men 580K for C6 S6 må da være billig? Nesten 300K under den andre som ligger til salgs. Engesvik ligger ofte lavest/blandt de laveste på Finn, uavhengig av privat/forhandler. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31556165 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 For en annonsetekst, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Når man sparer titusener (eller hundretusener) tror jeg det er svært få som bryr seg. Han er værre på billig-bilene. På mange står det bare "OK BIL" "BIL?????" osv http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36170655 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Hahaha ! DEN KAN VEL KALLES BIL I NOEN LAND" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå