Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36649777

så billig og strøken 525 24v til 15lapper skal du lete leeeeenge etter. prata med selgeren i dag, det eneste av rust var bak en list som hadde falt av og at batteriet tappet seg for støm om vinteren...

han sa det var 4 kjøpere som hadde ringt rett etter han hadde lagt den ut ...

nå i dette sekund noen som er på vei for å hente bilen.

dønn orginal og strøøøøken! huff huff

Ser jo tydelig at det er rustdannelser nederst i kantene på flere av dørene og bakerst på hjulbuene bak over støtfangeren og å kalle denne bilen strøøøøøken er vel å dra det litt langt, men for all del 15 lapper er ingen upris for denne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36666357 Om km standen kan dokumenteres er vel dette et jævlig kupp!

Ringte han nå. Bilen/motoren har gått ca. 280.000 km. Han byttet ut instrumentpanelet pga. den gamle var ødelagt.

Han har hatt bilen siden 1997, er eier nr. 2 og sa at han kjente svært godt til bilen og har velholdt den. Hørtes ut som en voksen eier.

En som skal komme og se på den kl. 21 i kveld. Jeg meldte interesse selv (ble enige om at han skulle ringe meg hvis han før meg ikke kjøpte bilen), da jeg egentlig er litt lei E28en og kunne tenkt meg noe nyere (litt nyere, hvertfall), for vinterbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36666357 Om km standen kan dokumenteres er vel dette et jævlig kupp!

Ringte han nå. Bilen/motoren har gått ca. 280.000 km. Han byttet ut instrumentpanelet pga. den gamle var ødelagt.

Han har hatt bilen siden 1997, er eier nr. 2 og sa at han kjente svært godt til bilen og har velholdt den. Hørtes ut som en voksen eier.

En som skal komme og se på den kl. 21 i kveld. Jeg meldte interesse selv (ble enige om at han skulle ringe meg hvis han før meg ikke kjøpte bilen), da jeg egentlig er litt lei E28en og kunne tenkt meg noe nyere (litt nyere, hvertfall), for vinterbruk.

For en idiot! Latterlig at han oppgir falsk km stand i salgsannonsen...

Uansett, bilen ser jo bra ut til prisen å være! Håper han som kommer kveld ikke tar den da noekult ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen kjøpte jeg nesten i 2007. Betalte depositum for bilen før jeg reiste fra Bergen for å hente den. Selger opplyste dengang at bilen var i utstillingstilstand, og var annonsert i Veteranbørsen (både blad og på nett).

Ble dessverre skuffet da jeg kom frem. Bilen var dengang i meget god stand innvendig, men hadde de fleste E21 symptomer på rust i karrosseriet. Rust mellom bakvindu og karrosseri, store deler av bilen under (karrosseri) var rustet og flikking var gjort med pensel på skjermer og dører. Forholdsvis pen på avstand, men synlig når man kom nærmere.

Det fremgår ikke av annonsen at rust er utbedret, så jeg kan tenke meg at tilstanden på karrosseriet er tilsvarende som for 2007.

Ellers en hel og grei bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fremgår ikke av annonsen at rust er utbedret, så jeg kan tenke meg at tilstanden på karrosseriet er tilsvarende som for 2007.

Pleier du å skrive i annonsen at tidligere feil og mangler for fem år siden er utbedret når de er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fremgår ikke av annonsen at rust er utbedret, så jeg kan tenke meg at tilstanden på karrosseriet er tilsvarende som for 2007.

Pleier du å skrive i annonsen at tidligere feil og mangler for fem år siden er utbedret når de er det?

Om det er en omfattende sveisejobb syns jeg det er viktig å få med, ingenting er som en urørt bmw uten rust :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...