Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Begynner å bli ganske pene priser på de nå. :)

Dessverre så er 90% av alle 1-serie coupè her til lands 120d, så om man som meg aller helst skulle hatt bensin må man enten velge 125i som naturligvis er for kostbar her til lands grunnet motorisering eller 118i/120i som er "for nye", og derfor også kostbare.

Riktignok cab, men her er et annen greit priset 2-dørs 1-serie, selv om den sikkert har vært kjøreskolebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det virker rart at en strøken velholdt bil må ha 8 nye lyspærer på service?

Jeg føler at dette er typisk "oppsamlingsrep" før salg av bil som kun er kjørt og aldri gjort noe med...

Haha, det leste eg faktisk ikkje. Kan vel ikkje ver så veldig velholdt da viss du må bytte 8 pærer, da er det jo heller livsfarligt og kjøre ;) Men syns prisene begynner å liggne noe , har sitt 540 er til bortimot 170-180 k med samme km standen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke sammenlinde noe med Eu land da. :shock:

Klart man kan, se på Danmark.

De har samme bilpriser som Norge, så vi er ikke helt alene i verden om å betale mye i registreringsavgift.

Isolert sett forteller bilprisene inkl. nasjonale avgifter bare en del av historien. Den lokale kjøpekraften har minst like stor betydning. Ergo er f.eks ikke de svenske bilprisene i realiteten så fordelaktige for mange svensker som man umiddelbart skulle tro iom. at de også tjener mye mindre enn de fleste i Norge. Er man derimot en økonomisk velstående svenske er historien selvfølgelig en annen, men dette gjelder for de fleste land. Jeg vil mene at bilprisene i Norge alt inklusive er sånn ca. litt under midt på treet i europeisk sammenheng. Svært mange i Norge har råd til temmelig fornuftige biler og det er faktisk ganske enestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...