BMW E30 325 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 syk e24! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Den gråen E39en med style 128-felger er 99% innertier for min del! Bittelitt mindre senk forran så hadde det vært perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Fin den ja, første M-sport jeg har likt med farge lister og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Den grå E39`n var helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Et spørsmål... Hvis du har en så lav bil... Hvordan får den opp da? Må nesten har full heis, eller? Tenker litt på om du får hull på dekket, kan ikke akkurat gå og skifte dekk selv med jekk og hjulkryss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 finnes vel spesial jekker til ekstra lave biler? ellers så driter man i nytt dekk...man bytter bil..eller lar vær å punktere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Man kjører oppå planker eller noe for å putte jekken under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Fine felger på 3-eren, synes jeg. Og fint med helrøde baklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Rå E24!! Ekstremt påkostet! Det er nok ikke i "moderne" tid den E24'n er påkostet da den ble brukt som løpsbil på 80 tallet. Med mindre det er snakk om en replica vel og merke, men det er det vel neppe? Her er originalen hvertfall: http://www.youtube.com/watch?v=d36NgpO5 ... re=related Ligger også flere filmer av JPS /Gruppe-A E24'ere på youtube. hør den lyden da!! noen som har specs og effekt på motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Et spørsmål... Hvis du har en så lav bil... Hvordan får den opp da? Må nesten har full heis, eller? Tenker litt på om du får hull på dekket, kan ikke akkurat gå og skifte dekk selv med jekk og hjulkryss... orginal jekken til bmw funker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 finnes vel spesial jekker til ekstra lave biler? ellers så driter man i nytt dekk...man bytter bil..eller lar vær å punktere Denne går jo under mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Et spørsmål... Hvis du har en så lav bil... Hvordan får den opp da? Må nesten har full heis, eller? Tenker litt på om du får hull på dekket, kan ikke akkurat gå og skifte dekk selv med jekk og hjulkryss... orginal jekken til bmw funker den orginaljekken er vel den som fungerer best i mange tilfeller! på min gamle e36 og min nåværende e34 så er det orginaljekken som går lavest faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Pent stykke e39! Minner meg litt om min egen eller sånn den skal bli tilslutt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 likte den blå e46`n originalt utseende, bortsett fra felgene og skamsenken da tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå