M|Fjeld Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Marionette, Skulebollen og wicky124 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Oooh. Lekkert Sjeldent jeg blir fristet av MB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Hadde vært en perfekt vinterbil as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Feit den merca ja! Vært grommere i beige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Sexy rett og slett! Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Sexy rett og slett! Sent from my iPad using Tapatalk Stakkars bil sier nå jeg.....Nei da er disse bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Syns den blå var vannvittig tøff jeg da, samtidig som det er pent med originale E24 også. Sølvgrå alpina striper på rød bil derimot Ellers var det noen pene biler i videoen over her. Elsker den røde Rx-7en. Angrer på at jeg ikke kjøpte når jeg hadde en original på hånden. Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Stakkars bil sier nå jeg..... Nei da er disse bedre Du har TOTALT misforstått meningen med denne tråden. Du kan poste høye originale biler i alle andre tråder her på forumet, her SKAL det være biler forbundet med lav stance. -Erik-, KLB, Andy520iA og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 liker. Liker veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Du har TOTALT misforstått meningen med denne tråden. Du kan poste høye originale biler i alle andre tråder her på forumet, her SKAL det være biler forbundet med lav stance. Du har TOTALT misforstått meningen med bil hvis det er slik en bil skal se ut.....Jeg poster forøvrig akkurat hva som måtte passe meg, som f eks biler jeg synes er "snadder" Jeg forlanger ikke at du skal være enig, men vi har forskjellige meninger om hvordan en grom bil skal se ut. Hvis ikke så forslår jeg at det byttes navn på tråden til noe som er litt mer kategoriserende for hva som ønskes her. Alpina V8 S og E30 M3 er gromt uansett om understellet er ødelagt eller ikke johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Du har TOTALT misforstått meningen med bil hvis det er slik en bil skal se ut..... Jeg poster forøvrig akkurat hva som måtte passe meg, som f eks biler jeg synes er "snadder" Jeg forlanger ikke at du skal være enig, men vi har forskjellige meninger om hvordan en grom bil skal se ut. Hvis ikke så forslår jeg at det byttes navn på tråden til noe som er litt mer kategoriserende for hva som ønskes her. Alpina V8 S og E30 M3 er gromt uansett om understellet er ødelagt eller ikke imae.jpg imag.jpg Lær deg litt ydmykhet Fredrik, det er lov å innrømme at du er på jordet. intet annet enn stanceworks her kan dere som ikke har lært hvordan det skal være, lære litt add more if necessary Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Står vell førøverig i første post, første settning: "intet annet enn stanceworks " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Da er i såfall overskriften misvisende og jeg foreslår at den endres. Ikke alle leser første innlegget i en tråd med så mange sider som denne... johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 99 prosent av bildene som postes burde vell gi en viss pekepinne,men nå har det jo sklidd litt ut til at mye rart postes, men å komme inn i denne tråden å si at det er ikke slik biler skal se ut blir vell litt dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Om overskriften er misvisende så er FØRSTE setninga i FØRSTE post ganske klar på hva denne tråden skal gjelde. Post stance or GTFO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå