Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Syns den blå var vannvittig tøff jeg da, samtidig som det er pent med originale E24 også. Sølvgrå alpina striper på rød bil derimot  #-o

 

Ellers var det noen pene biler i videoen over her. Elsker den røde Rx-7en. Angrer på at jeg ikke kjøpte når jeg hadde en original på hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har TOTALT misforstått meningen med denne tråden. 

Du kan poste høye originale biler i alle andre tråder her på forumet, her SKAL det være biler forbundet med lav stance.

 

Du har TOTALT misforstått meningen med bil hvis det er slik en bil skal se ut.....

Jeg poster forøvrig akkurat hva som måtte passe meg, som f eks biler jeg synes er "snadder" :) Jeg forlanger ikke at du skal være enig, men vi har forskjellige meninger om hvordan en grom bil skal se ut. Hvis ikke så forslår jeg at det byttes navn på tråden til noe som er litt mer kategoriserende for hva som ønskes her.

Alpina V8 S og E30 M3 er gromt uansett om understellet er ødelagt eller ikke ;)

post-47692-0-21405200-1386027864_thumb.j

post-47692-0-46582400-1386027885_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har TOTALT misforstått meningen med bil hvis det er slik en bil skal se ut.....

Jeg poster forøvrig akkurat hva som måtte passe meg, som f eks biler jeg synes er "snadder" :) Jeg forlanger ikke at du skal være enig, men vi har forskjellige meninger om hvordan en grom bil skal se ut. Hvis ikke så forslår jeg at det byttes navn på tråden til noe som er litt mer kategoriserende for hva som ønskes her.

Alpina V8 S og E30 M3 er gromt uansett om understellet er ødelagt eller ikke ;)

attachicon.gifimae.jpg

attachicon.gifimag.jpg

 

 

Lær deg litt ydmykhet Fredrik, det er lov å innrømme at du er på jordet.

 

 

intet annet enn stanceworks ;-)

her kan dere som ikke har lært hvordan det skal være, lære litt :)

toolowsig.jpg

add more if necessary ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...