Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Farge og felger og tuck-in...

 

Tick-in? felgene er jo flush med hjulbuen.

 

Tråd på denne Frode ? :)

 

Den eneste "byggetråden" jeg vet om: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=796096

Litt vittig å lese kommentarene siden halve e90post ikke skjønner at den har luftunderstell. :P

 

-

 

8894502415_c2f283d164_b.jpg

 

img-7311-5.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Olson står ikke på snowboard, men ski. Konkurrert masse på twintip. Nå konkurrerer ham alpint tror jeg.

Lite konkurranser på han de siste årene, prøvde å komme seg til OL i storslalåm etter et veddemål på 20.000kr, men det gikk ikke. Bilene er stort sett betalt av sponsorer, tror det er betson som betaler mesteparten. Han er også sponset av redbull og head pluss et par andre rimelig store aktører.

Sent from my iPhone using Candy Crush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snadder i de siste postene! Bring more :)

 

-

 

post-62858-0-05128300-1393572144_thumb.j

 

post-62858-0-03015000-1393572189_thumb.j

 

post-62858-0-23415000-1393572160_thumb.j

 

post-62858-0-28891400-1393572518_thumb.j

 

post-62858-0-33606600-1393572210_thumb.j

 

Den over er uten tvil den grommeste E30 Touringen som finns!

 

Se tråd:

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1691052-Vlad-is-building-another-E30-Project-E30-M3-Touring-Euro-s50-5-lugs-coilovers-!/page17&s=262bacc4c8d62ffe35eb6472cd905900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele foresteren av den modellen, er en eneste stor fail.. Makan til dritbil å kjøre og sitte i dersom man er vant med tysk bil.. Er virkelig ingenting på hige etter.. Med stance -> Enda verre.. Nå er ikke foresterens understell og veiegenskaper særlig sportslig av seg, men generelt så spør jeg meg ofte, hvorfor man gidder å sitte i en pinnestiv bil som "kvardagsbil" og slite over fortauskanter og fartsdumper mens man samtidig har ødelagt BMW ingeniørenes visjon om kjøreglede og sportslighet, pakket inn i et brukervennlig skall?

 

Jeg har tydeligvis ikke bein i nesa, det får så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele foresteren av den modellen, er en eneste stor fail.. Makan til dritbil å kjøre og sitte i dersom man er vant med tysk bil.. Er virkelig ingenting på hige etter.. Med stance -> Enda verre.. Nå er ikke foresterens understell og veiegenskaper særlig sportslig av seg, men generelt så spør jeg meg ofte, hvorfor man gidder å sitte i en pinnestiv bil som "kvardagsbil" og slite over fortauskanter og fartsdumper mens man samtidig har ødelagt BMW ingeniørenes visjon om kjøreglede, sportslighet, pakket inn i et brukervennlig skall..

Jeg er veldig enig med deg Fredrik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele foresteren av den modellen, er en eneste stor fail.. Makan til dritbil å kjøre og sitte i dersom man er vant med tysk bil.. Er virkelig ingenting på hige etter.. Med stance -> Enda verre.. Nå er ikke foresterens understell og veiegenskaper særlig sportslig av seg, men generelt så spør jeg meg ofte, hvorfor man gidder å sitte i en pinnestiv bil som "kvardagsbil" og slite over fortauskanter og fartsdumper mens man samtidig har ødelagt BMW ingeniørenes visjon om kjøreglede, sportslighet, pakket inn i et brukervennlig skall..

 

Du trenger da ikke skjønne det heller. :) Er mange av oss som heller liker å kjøre lav og stiv bil, kontra en høy bil med bløt fjæring og krenging. 

 

Noen liker epler, andre appelsiner...

 

-

 

10030401925_917734620c_b.jpg

 

12578518304_c64c2eb168_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...