rublings Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 My bad. Hiver inn et bilde av en småtøff e82 på luft: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Farge og felger og tuck-in... Tick-in? felgene er jo flush med hjulbuen. Tråd på denne Frode ? Den eneste "byggetråden" jeg vet om: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=796096 Litt vittig å lese kommentarene siden halve e90post ikke skjønner at den har luftunderstell. - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 (likte ikke nyrene men..) Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Jon Olson står ikke på snowboard, men ski. Konkurrert masse på twintip. Nå konkurrerer ham alpint tror jeg. Lite konkurranser på han de siste årene, prøvde å komme seg til OL i storslalåm etter et veddemål på 20.000kr, men det gikk ikke. Bilene er stort sett betalt av sponsorer, tror det er betson som betaler mesteparten. Han er også sponset av redbull og head pluss et par andre rimelig store aktører. Sent from my iPhone using Candy Crush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Hallo. Bildetråd. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Mye snadder i de siste postene! Bring more - Den over er uten tvil den grommeste E30 Touringen som finns! Se tråd: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1691052-Vlad-is-building-another-E30-Project-E30-M3-Touring-Euro-s50-5-lugs-coilovers-!/page17&s=262bacc4c8d62ffe35eb6472cd905900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 http://www.stanceworks.com/2013/11/an-iron-fist-in-a-red-velvet-glove-the-bag-riders-lb-performance-bmw-e92-335xi/ SATAN!!! Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Bags som er inn for tia ja, ganske praktisk mtp de veiene vi har her til lands, ville heller kosta på meg bags enn jævla dyre coilovers anyway den beige e92'n var vakker og hadde prikken over "i"en mange andre mangler MariusRoren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Av en eller annen grunn har jeg alltid likt denne typen Forester. Passe sykt at den er static. Erik89 og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 At den er kul er sant...static høyde er kult...men en "senka minisuv" blir bare...feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Hele foresteren av den modellen, er en eneste stor fail.. Makan til dritbil å kjøre og sitte i dersom man er vant med tysk bil.. Er virkelig ingenting på hige etter.. Med stance -> Enda verre.. Nå er ikke foresterens understell og veiegenskaper særlig sportslig av seg, men generelt så spør jeg meg ofte, hvorfor man gidder å sitte i en pinnestiv bil som "kvardagsbil" og slite over fortauskanter og fartsdumper mens man samtidig har ødelagt BMW ingeniørenes visjon om kjøreglede og sportslighet, pakket inn i et brukervennlig skall? Jeg har tydeligvis ikke bein i nesa, det får så være. Fredrik 90, Kjellsen og Kristiansan'årn reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Hele foresteren av den modellen, er en eneste stor fail.. Makan til dritbil å kjøre og sitte i dersom man er vant med tysk bil.. Er virkelig ingenting på hige etter.. Med stance -> Enda verre.. Nå er ikke foresterens understell og veiegenskaper særlig sportslig av seg, men generelt så spør jeg meg ofte, hvorfor man gidder å sitte i en pinnestiv bil som "kvardagsbil" og slite over fortauskanter og fartsdumper mens man samtidig har ødelagt BMW ingeniørenes visjon om kjøreglede, sportslighet, pakket inn i et brukervennlig skall.. Jeg er veldig enig med deg Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Hele foresteren av den modellen, er en eneste stor fail.. Makan til dritbil å kjøre og sitte i dersom man er vant med tysk bil.. Er virkelig ingenting på hige etter.. Med stance -> Enda verre.. Nå er ikke foresterens understell og veiegenskaper særlig sportslig av seg, men generelt så spør jeg meg ofte, hvorfor man gidder å sitte i en pinnestiv bil som "kvardagsbil" og slite over fortauskanter og fartsdumper mens man samtidig har ødelagt BMW ingeniørenes visjon om kjøreglede, sportslighet, pakket inn i et brukervennlig skall.. Du trenger da ikke skjønne det heller. Er mange av oss som heller liker å kjøre lav og stiv bil, kontra en høy bil med bløt fjæring og krenging. Noen liker epler, andre appelsiner... - M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 dukka opp en småpen e30 i facebook-feeden ikke alltid dekkstrekk er det finaste med rett stuk ellers på bilen M|Fjeld, Kjellsen, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå