Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Sprukkete, bokslakkerte buer endel av looken? Vanskelig for å tro. Ser ikke ut som noe ratlook opplegg akkurat

 

Desverre en trend man ser mye av nå. Folk strekker det lenger og lenger, for må få mer oppmerksomhet.

Personlig liker jeg mye bedre litt mer clean look med felger som er aggresive nok uten å ende opp med 10 grader camber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre en trend man ser mye av nå. Folk strekker det lenger og lenger, for må få mer oppmerksomhet.

Personlig liker jeg mye bedre litt mer clean look med felger som er aggresive nok uten å ende opp med 10 grader camber.

Ja, jeg så fronten av denne her endag, og skjønte poenget til han som posta. Enig med deg jeg, Frode, men hver sin smak:) senk og gromme hjul vil alltid være verdt å kaste et blikk på uansett, men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er noe dessverre med den trenden som Frode sier, men finnes selvsagt grenser  :) 

Pers liker eg cleant som som Frode sier, MEN eg liker også breit og jævlig så lenge det ikke ser helt hjemmelaget ut og passer til linjene på bilen!

 

får legge til noen bilder også;

DSC_2280.jpgDSC_2248.jpg

 

Så enkelt kan det og gjøres  :)

syys3cky.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hver sin smak heldigvis, personlig så er camberen på den bilen her så overdrevet at det ser talentløst ut.... Men men, det er min mening. Ser ut som noe tungt har falt på taket å akslingene har gitt etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jævli værst :) skjedde en feil i lakkbestillinga i sommer, skulle egentlig vært mørkere, men tok en sjans og ble bra likevel :D

Står noe slags trimma turbodiesel maskineri i den, men har vært godkjent med v8 bensin også.. uvisst hvorfor det ble bytta til diesel.

eiern er 16 år forresten, og har en strøken w124 med oz futura i tillegg :P

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Endret av Ådne95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...