HenrikSolberg Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Sprukkete, bokslakkerte buer endel av looken? Vanskelig for å tro. Ser ikke ut som noe ratlook opplegg akkurat har sett flere bilder av den blant annet fronten hvor man ser at den har den type look (ratlook er nok å ta litt i?) men tro hva du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Går fint å kjøre med lav bil bare enn passer på og er oppmerksom:-p her er min bil:-) Isatan den va rett å slætt rålækker !! KKME30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Jo takk får det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Sprukkete, bokslakkerte buer endel av looken? Vanskelig for å tro. Ser ikke ut som noe ratlook opplegg akkurat Desverre en trend man ser mye av nå. Folk strekker det lenger og lenger, for må få mer oppmerksomhet. Personlig liker jeg mye bedre litt mer clean look med felger som er aggresive nok uten å ende opp med 10 grader camber. MariusRoren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Desverre en trend man ser mye av nå. Folk strekker det lenger og lenger, for må få mer oppmerksomhet. Personlig liker jeg mye bedre litt mer clean look med felger som er aggresive nok uten å ende opp med 10 grader camber. Ja, jeg så fronten av denne her endag, og skjønte poenget til han som posta. Enig med deg jeg, Frode, men hver sin smak:) senk og gromme hjul vil alltid være verdt å kaste et blikk på uansett, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Syns ikke det er noe dessverre med den trenden som Frode sier, men finnes selvsagt grenser Pers liker eg cleant som som Frode sier, MEN eg liker også breit og jævlig så lenge det ikke ser helt hjemmelaget ut og passer til linjene på bilen! får legge til noen bilder også; Så enkelt kan det og gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Jaja, hver sin smak heldigvis, personlig så er camberen på den bilen her så overdrevet at det ser talentløst ut.... Men men, det er min mening. Ser ut som noe tungt har falt på taket å akslingene har gitt etter... StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Jaja, hver sin smak heldigvis, personlig så er camberen på den bilen her så overdrevet at det ser talentløst ut.... Men men, det er min mening. Ser ut som noe tungt har falt på taket å akslingene har gitt etter... 1+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 adne95, HPVL og BMWE39turbo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Må legge ved det siste bildet jeg tok av bilen min før den ble solgt også da! image.jpg Den så helt sykt bra ut. Kledde chrome-delene veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 (endret) en kamerat har montert luftfjøring på /8'n sin teit camber bak, men blir bedre når han heiser den litt edit: er ikke /8, men en gammal s-klasse, w108 Endret November 16, 2014 av Ådne95 Andreas Osland, Frode D, APedersen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 Ufattelig grom! [emoji16] overraskende fint med knall blå farge. Veteranskilt i alu hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 (endret) Den er jævli værst skjedde en feil i lakkbestillinga i sommer, skulle egentlig vært mørkere, men tok en sjans og ble bra likevel Står noe slags trimma turbodiesel maskineri i den, men har vært godkjent med v8 bensin også.. uvisst hvorfor det ble bytta til diesel. eiern er 16 år forresten, og har en strøken w124 med oz futura i tillegg Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Endret November 16, 2014 av Ådne95 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 Han importerte den fra sverige...Alle biler blir bygd om til diesel i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Han importerte den fra sverige...Alle biler blir bygd om til diesel i sverige vet du koffor Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå