RS-Heggem Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Skal det være citroen, så må det i såfall være DS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 gromme alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 2CV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 å fyyyyyy f*** så rå stasjonsvogna var! en av de råeste bilene i tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 2cv er gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Har jo denne også da: Ferrari vs 2cv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 å fyyyyyy f*** så rå stasjonsvogna var! en av de råeste bilene i tråden! Den er nok en photoshop desverre! Citroen har laget mange spesielle, vakre og interessante biler! De som ikke anerkjenner det er enten meget partiske eller har ikke så god peiling på bilutvikling... 2CV, TA, DS, SM, CX er alle biler som ledet utviklingen i hver sin tidsperiode. Det er synd at Citroen har gått bort i fra denne endeløse innovasjonen. Nå har jeg ikke så mange bilder av Citroen som passer inn i denne tråden, men har et par bilder som viser potensialet til Citroen Visa (den første er jeg usikker på, men den andre vet jeg er photoshoppet). Dama skal ha riimelig mye bein i nesa for og tørre og skru i motorrommet til Citroen SM! En temperamentsfull Maserati-motor omringet av komplisert hydraulikk, med verktøy som ikke passer til noe annet enn en Citroen. Sommerlig 2cv: Citroen BX 4TC (gateversjon for homologering av en kortlevd Gruppe B-rallybil) med hydraulikken helt i bunn! Kun 200 av disse ble laget, og Citroen skammet seg så fælt over resultatene at de tilbakekalte og vraket så mange av disse som de klarte (haha, franskmenn!) etter B-rallysirkuset ble bannlyst i 1986. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Noen som veit hvor man får kjøpt nytt brunt skinn interiør en. Det er snakk om en 89 mod, 4 dørs e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 2CV Dette er noe av det tøffeste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Å herregud, eg trudde eg hadde sett det særeste her på forumet, det der var sikkert det dei fant på slutten av 60 tallet når dei ufoen styrta i Roswell!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Noen som veit hvor man får kjøpt nytt brunt skinn interiør en. Det er snakk om en 89 mod, 4 dørs e30. Du må nok trekke om eller farge selv. Du får tak i det over dammen: http://www.furnitureclinic.co.uk/Leathe ... Change.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 2CV er en av de kuleste bilene i verden! Eeeh?! +2! Petterøes 3000 du har røkt eller?? 2CV har sjel Jeg er stor fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Takk Knut! det e det jeg sir, 2cv er gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Takk Thøgersen for at du prøver å redde denne tråden som begynner å skli ut i elva... Satser selv på å bidra i denne tråden om ikke så lenge med begge bilene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå