M|Fjeld Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Her er noen bilder av min garasje. Innreding er dessverre ikke tenkt så nøye gjennom, men den kommer seg. Vegger og tak skal males hvite, og en maxxjaxx to søyler kommer i miderste seskjon etterhvert R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Er du fornøyd med lyset i garasjen? Ser du har ganske tett med armaturer i taket. Jeg har kjøpt 10 stk 2x28w og 1 stk 2x58w armaturer,vil det bli bra nok lys? Får elektriker her til uka så det hadde vært greit med en pekepinn. Har fått ferdig hyllene på loftsrommet idag jeg da,så da får en stuet vekk endel her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Jeg er fornøyd med lyset i garasjen ja. Har 3 armatuerer i fire rader over bilene og 3 armaturer i hvert rom. 21 armatuerer totalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Avstanden innvendigt mellom bunnplatene er 225cm, var det som var beskrevet som minste mål i monteringsveiledningen. Hva er avstanden på din? Jeg har 245 mellom platene. Jeg var redd 225 ble for smalt for "større" biler. Da regner jeg biler som din som "større". Men nå ser jeg jo at det ikke var noen fare. Fin bukk til fin pris, men jeg må innrømme at det var en litt "uvant" følelse første gang man er under bilen. Bukken er litt "spinklere" enn de andre jeg har brukt, men så har de også hatt en langt høyere løfteevne/vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Her var det mye inspirasjon til min dobbelgarasje ja ! Overtagelse av huset neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Min garasje ligger i plast under 10 cm snø. Skulle vært montert forrige uke, men er nå utsatt enda en uke. Håper den står frrdig i utgangen av neste uke! Lei av å skrape bil, og ha soverommet fullt av bodting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Hva slags lyskilder har dere inne i garasjene deres? Hvor er det kjøpt, og hva er ca-pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 6xDoble lysarmaturer i biloppstilling og 2 doble på bakrommet, litt ymse typer. Gratis, hentet fra bygg som renoveres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Hørtes gunstig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 12 doble innfelte armaturer i 50m2 garasje. Lampene er brukte. Du finner en del slikt på finn til en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Blir trolig minimum 4 lysarmaturer 2x36w. Kjøpt på jula. Si i fra hvis du vil se hvordan det blir med lys space Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Jeg har endel av disse i garasjen; http://www.jula.no/d-merket-lysrorarmatur-2x36w-ip65-424058'>http://www.jula.no/d-merket-lysrorarmatur-2x36w-ip65-424058 Funker veldig bra, har satt 4 av de på skrå der hvor veggen treffer taket, så får jeg spredd lyset litt på sidene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Jeg har endel av disse i garasjen; http://www.jula.no/d-merket-lysrorarmatur-2x36w-ip65-424058 Funker veldig bra, har satt 4 av de på skrå der hvor veggen treffer taket, så får jeg spredd lyset litt på sidene også. Akkurat slike jeg også har. Hvor mange har du i taket? Tenker å få best detailing lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Har selv 7 eller 8 2x36w av ymse fabrikat på mine 70 kvadrat, og det er laaangt fra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Har 8 dobble av industritypen til biltema på min 25 kvadrat store garasje. Skal ha 2 til,men de var tomme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå