morteym Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Jeg møtte på en svart bil (Rogaland) som ikke hadde tak eller frontrute, minner litt om disse Lotus-bilene, men denne hadde karroseri rundt alle hjula for å si det sånn. De som kjørte den hadde på hjelm. Noen som vet hva slags type bil dette kan være? Kan tenke meg den veier rundt 600kg.. Så veldig artig ut
awt Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Det er to slike (en svart og en rød) i Haugesund, men de har vindu så stemmer vel ikke helt.
Hauso Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Lotus Super 7? Næh, den vet du sikkert hvordan ser ut:P
morteym Posted April 16, 2010 Author Posted April 16, 2010 Sånn en? Det her begynner å ligne noe. Jeg rakk ikke studere den så nøye, men den var ganske firkanta på siden slik denne er. Hva heter den her da? Jeg hørte den dro på litt.. lurte på om det kunne vært motor fra sykkel?
StigJ Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Stemmer det. Denne har vært rundt i Stavanger noen år nå. Er registrert men må ta av vinga når han raller rundt på offentlig vei. Tror han holder til nedover på jæren.
///M Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Sånn en? Det her begynner å ligne noe. Jeg rakk ikke studere den så nøye, men den var ganske firkanta på siden slik denne er. Hva heter den her da? Jeg hørte den dro på litt.. lurte på om det kunne vært motor fra sykkel? synes jeg så denne på våler i år
Lars89 Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Denne har vært på MANGE treff oppigjennom, både små og store. Imponerende å klare å få skilt på noe sånn her i landet!
opeth84 Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Denne har vært på MANGE treff oppigjennom, både små og store. Imponerende å klare å få skilt på noe sånn her i landet! Ja, sære Norge er så fanatisk strenge (fantastisk forsåvidt og) når det gjelder spesielle bygg,banebiler etc. at enhver stakkar som vil ha noe gromt må slite seg helt ut!
Just-turbodiesel Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 sikker på at det ikke er en slik ktm "bil"?
morteym Posted April 19, 2010 Author Posted April 19, 2010 Jeg tror det er den der uten at jeg er hundre prosent sikker.. Hva koster noe slikt her i Norge da?
Recommended Posts