Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

En skulle tro at Z3 coupè var like sjelden for 6-7 år siden som disse er nå, ettersom de også kun kom med største motoralternativ og slikt, men jeg husker at jeg stadig så slike rundtom. Z4 coupè ser man ikke en av i året en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både 2.8 og 3.0 var største tilgjengelige motor der og da, disse ble aldri solgt på likt (med mindre det var en overgangsperiode eller noe), så den kan sammenlignes med Z4 på den måten. 3.2 var det M som hadde, så den kommer litt utenom.

Det at det ble laget flere kan nok være en årsak, men likevel synes jeg det er rart at det er så enormt mange flere av de. De fleste har vært i landet noen år også, så de kostet sitt den gang de også, og tviler igrunn på at de var noe billigere for folk den gang enn hva en Z4 coupè er for folk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er nok at det er produsert en hel del flere av roadsteren. Den kom i 2003. Og så er det jo flere motoralternativer i den som gjør at den kan bli en del rimeligere.

Coupeen kom i 2006 da Z4 kom med facelift. Og kun med to motoralternativer. 3.0si og 3.2M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, stemmer det ;)

Er sykt fornøyd med bilen, nydeligt tofarget interiør og den er strøken i lakken!! Dekslene er på plass også :lol:

Hva betalte du for H&R senkefjærene dine ?? Har du ein link til de? 35mm senk ser jo bare heilt perfekt ut. Er en god del i Stavanger, hadde vert morro med noen bilder en gang :D

Ja regnet med det var den siden det stod solgt på den tidligere. Meget lekkert det interiøret i den. Frisker godt opp.

Jeg kjøpte fjærene hos koed.no. Sendte en mail til Geir Ove og hørte hva de kunne levere siden det ikke stod noe særlig på nettsidene.

Mener det var rundt drøye 2000,- med klubbrabatt.

Men du finner dem også på Ebay.

Ja hadde vært kult med en photoshoot. Og så kunne San Miguel også kommet trillende med sin svarte. :)

vakkert

Ja ikke sant? :P

Kan godt være med på photoshoot jeg:) grattis med ordentlig bil da Lennyzcoupe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshoot MÅ vi få til en gang med alle 3 bilene. Hadde vært kanon.

Takk for det Saltis :) Og grattis til deg med en pen E60. Må si jeg likte felgvalget ditt. Var å henta meg noen felger selv i ca. samme dim i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...