Maloi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Er det jeg som ser dårlig , hva er forskjellen på rattene? Eller er det bare samme type bare helt nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 så ikke forskjellen selv as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Der var rattet på plass ja, ser ut som de blanke eikene passet også. Kjenner du noen forskjell på rattene da? Jeg syntes det var natt og dag da jeg byttet mitt Vi har samme girkule også Og samme Kumho banedekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 så ikke forskjellen selv as... Rattet er tykkere og mindre, samt i nappaskinn. Det som gjør det vanskelig å se forskjell er at han har brukt de orginale eikene i blank sølv finish, ikke de sorte med M logo på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Stor forskjell på rattene ja. Men ser at dere sliter med å se det. M-rattet er MYE tykkere. Nesten litt på grensen til for tykt Eika nede i midten passer ikke. Men hva fikser man ikke med en Dremel Her er rattene ved siden av hverandre. Man kan se at det til venstre er tykkere. Men det er mer ovalt sånn at hvis man ser det fra siden så ser man enorm forskjell. Kringla er mer oval hvis man kan si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Det ble meget kledelig med aluminiumslistene på det nye rattet. De nye felgene dine satt også som et skudd, men jeg syntes vel kanskje de gamle Breyton-hjulene som satt på var hakket hvassere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Hehe. Du synes det ja? Kan ikke være helt enig med deg der. Men så har jeg jo hatt disse Breytonfelgene i 9 år nå. Forandringer fryder Her er jo en av grunnene til at jeg valgte de nye hjula: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Er så kul denne bilen. Skulle ønske min z3 hadde vært rød! Hvilke kumho dekk er det du har til banedekk? greie å kjøre med til vanlig også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Ja du får sende den inn i lakkboksen og velge Imolarot. Z3 coupe passer den fargen utrolig godt. Kumho MX. Litt mer sporing med dem enn med Michelindekkene, men ellers greie. Michelindekkene bråker mer. Men det er jo som forventet siden de er breiere og har lavere profil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Hadde med en liten fåttåskjut i godværet i dag. Nye ting siden forrige bilder er skvettiser både fremme og bak nå, montert tilbake den helsvarte grillen og fjernet Z4 merket bak samt 3.osi merkene på sidene. Nice and clean. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Virkelig kule bilder du tar, og hjulene sitter fortsatt like perfekt Men de skvettlappene....... Enig at det er viktig å beskytte lakken, derfor har jeg klar folie på det mest utsatte stedene av sideskjørtene mine, ville ikke heller montert det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Hehe. Ja tenker nok at noen reagerer på skvettisene. Jeg liker de faktisk. Og de er jo mer holdbare enn folie. Problemet med folien er at den kun beskytter akkurat der det ligger. Mens skvettisene stikker ut en del og hindrer at stein og annet spretter lengre opp/bak/bortover. Hvis du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Hehe. Ja tenker nok at noen reagerer på skvettisene. Jeg liker de faktisk. Og de er jo mer holdbare enn folie. Problemet med folien er at den kun beskytter akkurat der det ligger. Mens skvettisene stikker ut en del og hindrer at stein og annet spretter lengre opp/bak/bortover. Hvis du forstår hva jeg mener. Ser det praktiske med skvettisene, men om du liker dem, er jo det viktigst. Folien jeg har lagt på er virkelig holdbar og nesten usynelig. Men det bra du tar vare på lakken og bilen, det liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Synes faktisk skvettisene så bra ut på bilen jeg, (huff jeg begynner å bli gammel) så la det være. Vurdert å gjøre noe med baklampene? Synes nesten de burde ha fått lov til å bli litt mørkere, tror det hadde passet veldig bra på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Hehe. Ja etter du nevnte det så sitter jeg faktisk og tenker på om jeg skulle testet den lyseste grå til Lamin-X både fremme og bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå