StigJ Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Herregud for en nydelig bil! og for en farge! Takk for det. Har vel funnet ut at det blir sinnsykt vanskelig den dagen jeg skal kvitte meg med den. Derfor har jeg den i mange år til Fin bil du har Stig Driver du med polering enda eller? Takktakk Nei har lagt opp det. Kun mine to biler som får stell nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Tok noen motorbilder da jeg klargjorde bilen for vinterlagring her for et par helger siden. Fant ut at jeg ikke hadde noen med både aFe filteret og stabstagene intakte. Og til slutt et forsøk på et slik et "kreativt" bilde mropedal og R Andersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Relativt strøken Z4`n der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Takker. Ja det skal vel ikke være så mye å sette fingeren på der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Steike så reint! Hvordan gjør du det? Demonterer du alt, eller har det aldri fått tid til å bli støvete før du har vasket det bort igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Hehe. Får som regel aldri tid til å bli møkkete. Eneste gangene bilen får smake regn er hvis jeg er uheldig med treff jeg reiser på. Da er det full vask når jeg kommer hjem. Og selvfølgelig så er jo polering og voks i forkant med å gjøre det lett å holde rent. Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Var du på vei nordover mot Bergen idag? Såg en rød z4 rett etter Førde i Sveio så rekner kanskje med det var deg Sent from my iPad using Tapatalk HD StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Stemmer det Skulle opp til Solstrand Hotell på lunch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Det vsr langt å kjøre for en lunch Såg ganske rå ut når du kom imot meg Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Solstrand altså. Da var du jo i min hjembygd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Det vsr langt å kjøre for en lunch Såg ganske rå ut når du kom imot meg Sent from my iPad using Tapatalk Hehe. Joda var vel det. Men var 40-årsdagen til min svoger så det måtte jeg jo få med meg Solstrand altså. Da var du jo i min hjembygd! Ja jeg har vel fått med meg at det er der dere holder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Begynner du å blir klar for treff sesongen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Tja, litt småting må gjøres først. Service, polering, bytte av topplagre bak og gummiputene som bakfjærene sitter i. Har en liten knirkelyd som kommer av og til som irriterer meg grenseløst. Ellers er jeg vel klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Samme her. Bremser, service, og polering. Vil anbefale AKG lagrer bak. God kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Har liggende GSP-lagre jeg handlet da de hadde tilbud en gang i fjor. Får sette på de og prøve de først Har GSP-camberplatene framme som jeg har hatt i to år nå. Funker bra de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå