Freakshow Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Gleder meg til å se bilen på e30 meet! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Kommer stadig nye herlige og fornuftige oppdateringer her ser jeg.. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 Samlet noen bilder fra forskjellige fotografer etter E30meet som var. Supert treff! Tatt av MHN Foto http://www.facebook.com/mhn.foto?hc_location=timeline Tatt av Amelie Papparazzi http://www.facebook.com/pages/Amelie-Papparazzi/769494826418738?fref=ts Tatt av Jørgen Lie http://www.facebook.com/JorgenLiePhotography?fref=ts Og til slutt et gromt bilde av min og hans bil sammen Og er det noen som sitter med flere bilder så er det bare å poste her Og om du har egen fotoside så legger du også med linken til den. Haug og Henrik K reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Helt rå bilen din. Hvordan hjalp H&R Stagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Takktakk Synes det var vel verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 så bilen din på e30 meet! så jævlig bra ut tok et par bilder av den selv! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Det bildet av bilen din i pitlane er sinnsykt stilig Bilen ser knallbra ut, og gøy at den brukes! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Ja digger det bildet Takk for det. Ja den må jo brukes selv om jeg nesten fikk en liten tåre i øyet da jeg vasket den etter turen. Hele bilen var jo full av gummirester på lakken. So much for nypolert bil. Frem med maskinen igjen. Må faktisk claye den først for det henger noe vannvittig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Hehehe.. Ser den Det setter seg godt, ja, men da kan du samtidig være glad for at den faktisk var nypolert også Holder vel med en fin clay, tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Prickbort stig, prickbort... Hvis du ikke får spylt det av da kan det tørkes pent av så slipper du clay og maskin. På løpsbilen til en kompis bruker vi hvitespirit og klut. Dekkrester forsvinner lett da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glaciersilber Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 For en fantastisk kuul bil! Usannsynlig tøfft med tak og ikke cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Hehehe.. Ser den Det setter seg godt, ja, men da kan du samtidig være glad for at den faktisk var nypolert også Holder vel med en fin clay, tenker jeg? Tar nok uansett en lett polering og voksing før neste treff Prickbort stig, prickbort... Hvis du ikke får spylt det av da kan det tørkes pent av så slipper du clay og maskin. På løpsbilen til en kompis bruker vi hvitespirit og klut. Dekkrester forsvinner lett da. Prickbort ble brukt, sammen med en medium sterk Surfex HD, toppet med BH Autofoam i kanonen. Og det var ikke en pitteliten antydning til å hjelpe på de flekkene. Hold for øynene nå; Måtte faktisk skrapes av med noe hardt (les: neglen) Whitespirit gjør nok susen det. Men det gjør nok susen for voksen i samme slengen... For en fantastisk kuul bil! Usannsynlig tøfft med tak og ikke cab. Ja ikke sant. Synes jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Fikk valuta for timene jeg brukte på puss og gnikk fredagskvelden før BMWCCN sitt treff på Årabrot i Haugesund 1.plass nyere modifisert IMG_20140822_193717 by mr.stream77, on Flickr DSC_0611 by mr.stream77, on Flickr Erlandhaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Fra gårsdagens treff i Haugesund. Haukefer, HPVL og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Kan jeg spørre deg hvor mye % sot du har på siderutene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå