Frode D Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Gratulerer med pokal på treffet Har ess komt med kompressor til denne nå? Mener Lennart sa at de ikke hadde til 3.0Si, bare 3.0i. Pga magnesiumblokk? Kult! Var offshore, elelrs hadde jeg vært der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Ah. Da var det ikke så lett å stille nei. Du får satse på neste år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Sikle sikle nom nom.. bare å handle nå Da blir det real grom vogn, med ekstra krutt! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Heyheyhey! Det der er ufint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Ekke ufint! viktig å gi folk et lite push så ting blir gjort/kjøpt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Fy f... så fett det hadde vert med presse! Men er helt enig i at man da "trenger" (bør invistere) i ny diff og bremser. Er en skandale at diffen er åpen i utgangspunktet. Men kjør på, så får jeg en byggetråd å kopiere når jeg kommer til pengene :) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Hehe. Kjør på ja. Hadde det vært så enkelt så Hvordan går det med salget av Coupeen din da Lenny? Tregt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Hehe. Ja, det kan du si. Er vel endel som snuser litt. Men de vil ikke betale det jeg vil ha. Hadde ikke lyst å sitte igjen med følelsen av å gi den vekk heller. Men slik er det vel bare med bil. Så får se hva det blir til. Legger den nok ut en gang til å så får jeg ta det fra der. Blir gang nummer tre, den har lagt ute to måneder totalt. Har planer om å selle tomansboligen min å kjøpe enebolig, og da hadde det vert greit med en litt annen type bil. Men vi får se hva det blir til. Trives jo godt i bilen enda Sitter med litt blanda følelser angående salget, verfall om jeg må "gi" den vekk. For jeg må jo kjøpe noe annet uansett. Men planen var å hente ut litt peng som kan gå i bolig, å kjøpe noe billigt som jeg ikke trenger å være redd for.. Tiden vil vise! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Ja nå må du ikke selge for billig da. Er skremmende at Ellingsen sin ligger ute enda til den latterlig lave prisen. Jeg kommer til å tviholde på min så lenge jeg kan. Blir bare mer og mer glad i den lille røde jeg Freakshow og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 gidder ikke legge ut bildene her så du får heller hente de selv ! fortere det! her er linken til de https://www.facebook.com/janrogerk/media_set?set=a.10154617920575089.1073741831.685845088&type=1 StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Masse flotte bilder. Får bruke litt tid på disse og mimre litt Takker for du deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 ikke noe problem! kunne jo alltids vært litt bedre men! sånn går det når man ikke tar bilder så ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Henter ny hverdagsbil neste fredag så da kommer jeg til å legge litt info om den her samme med den lille røde. Stay tuned Haukefer, -Roger-, Thundercoil og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Og der var senkesett bestilt til den nye Kjører moderat denne gangen så det ble kun H&R fjærer i denne omgangen. Er såpass fornøyd med H&R på Z4en at den andre blir sikkert like bra Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Hahaha like vill som meg du nå Ka bil er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå