Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med pokal på treffet :)

 

Har ess komt med kompressor til denne nå? Mener Lennart sa at de ikke hadde til 3.0Si, bare 3.0i. Pga magnesiumblokk?

 

Kult!

 

Var offshore, elelrs hadde jeg vært der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, det kan du si. Er vel endel som snuser litt. Men de vil ikke betale det jeg vil ha. Hadde ikke lyst å sitte igjen med følelsen av å gi den vekk heller. Men slik er det vel bare med bil. Så får se hva det blir til. Legger den nok ut en gang til å så får jeg ta det fra der. Blir gang nummer tre, den har lagt ute to måneder totalt. Har planer om å selle tomansboligen min å kjøpe enebolig, og da hadde det vert greit med en litt annen type bil. Men vi får se hva det blir til. Trives jo godt i bilen enda :D Sitter med litt blanda følelser angående salget, verfall om jeg må "gi" den vekk. For jeg må jo kjøpe noe annet uansett. Men planen var å hente ut litt peng som kan gå i bolig, å kjøpe noe billigt som jeg ikke trenger å være redd for.. Tiden vil vise! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå må du ikke selge for billig da. Er skremmende at Ellingsen sin ligger ute enda til den latterlig lave prisen. 

 

Jeg kommer til å tviholde på min så lenge jeg kan. Blir bare mer og mer glad i den lille røde jeg  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...