Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Nå pleier jeg jo ikke grave så veldig dypt i lommeboka med mine modifikasjoner. Men føler og tror jeg gjør de riktige grepene med et ok budsjett.

Så har jeg heller ikke brukt så mye penger på omregistrering opp igjennom. Husk at Minien er min bil nr. 5 siden 1995 :P

hehehe ja jeg må jo sponse statskassen litt :) sånn i tilfele jeg skal sykemelde meg en gang så kan jeg har god samvitighet for det :P

ja du er mye flinkere og ha bilene en jeg men against popular belief så skal jeg prøve og beholde denne en stund :)

 

nå har jeg jo deg som nesten nabo til og være et godt eksempel for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har jo en grei merittliste i signaturen din :P Og ser jo at det er lenge siden du sluttet å oppdatere den :lol:

hehehe ja det er ikke plass til flere signaturen blir for lang da :P det er vel kansje et sikkert tegn på at jeg har hatt FOR mangen biler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha F30en en stund da :)

 

Fikk vasket MINIen i ettermiddag. Endelig litt opphold! Tok et par bilder av tingene jeg har gjort...

 

Toning av siderutene fremme. Liker best helt lys toning så ble 50% som er ganske lik den originale bak.

DSC_2733_zps571283b6.jpg

DSC_2756_zps533125ab.jpg

 

 

Kommer til å fjerne Coopermerket for en litt smoother hekk. Men Pacemanlogoen blir stående. Sugen på å bygge om til CooperS med ett blås på hver side. Synes det ser så mye penere ut. Skal også se om jeg får fjernet kromklumpene som sitter ved skiltet. 

DSC_2747_zpsdc685e3a.jpg

 

Har byttet den laaange VHF-antennen med en litt kortere. Bare det gjør veldig mye synes jeg.

DSC_2761_zps4100210d.jpg

 

Og så klart skvettlappene da :P

DSC_2775_zpsffb4803b.jpg

DSC_2779_zps79316084.jpg

 

 

Fått lagt på sort matt slitefolie på bakfangeren for litt beskyttelse.

DSC_2781_zps6ec93de7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der klarer jeg ikke helt å bestemme meg. De klumpene ved skiltet bak skal uansett bort. De er ikke pene. Men liker godt grillen slik den er. Dingsene på sidene og rundt lyktene finnes der originaldeler for å få sorte. Vet ikke helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja grillen kan godt være slik den er eller blir det for stort svart felt der foran men syntes de andre rundt lyktene og på blink skiller deg litt ut og føler kansje det hadde gitt et litt mer sint look om disse hadde være svart? , :-)

Men nå skal ikke jeg snakke ned om crome asså :-P for det er mangen som foretrekker det foran svart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli tøffe disse miniene. :)

Hadde det ikke vært penere med klar folie på bakfanger?

Hadde nok det men det var også for å dekke over noen skraper som var litt for dype til å fikse uten hellakkering av fanger.

Ja grillen kan godt være slik den er eller blir det for stort svart felt der foran men syntes de andre rundt lyktene og på blink skiller deg litt ut og føler kansje det hadde gitt et litt mer sint look om disse hadde være svart? , :-)

Men nå skal ikke jeg snakke ned om crome asså :-P for det er mangen som foretrekker det foran svart :-)

Er jo faktisk ikke verre enn at jeg sniker til meg litt sort folie av naboen og tester litt ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...