sv90 Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Fått ut den røde nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Nope. Kanskje neste uke? Kommer an på været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 skulle vært i vestfold nå! sol og fint vær! perfekt Z cruise vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Det er det her også i dag. Ser verre ut til uka. Så da gidder jeg ikke stresse. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Du må gi en lyd når den er på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Fornøyd nå da Stian? Det var en fantastisk følelse å se to røde hofter i sidespeilene på vei til jobb igjen i dag tidlig Julianv, MagnusHN, bimmerR og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Var på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Dattera mi fikk en liten blå mini i kinderegget igår StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Ja var vel egentlig det Men jeg har fått kronisk kilometerskrekk på denne bilen. Egentlig så vil jeg bare vakuumpakke den og la den stå slik den er nå. Rundet 52.000km på vei inn til vinterlagringen i høst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Sagt det før og jeg sier det igjen, den bilen er rå ! Z4 Coupe står rimelig høyt på lista over biler jeg trenger i livet mitt Gamlingen har z4 cab og det er en nydelig bil å cruise rundt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Takktakk Er det ikke bare å handle da? Du kan jo kjøpe Lenny sin her inne? Den er både tøff og billig. Og om du ikke har pengene klar så har garantert banken Er det den Estoilblå Z4en du har i Avataren? Sjelden vare det også med den bil-/fargekomboen. Ikke mange slike i den fargen på veien. Lennyzcoupe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Så Lenny sin lå på finn Hadde jeg ikke vært på husjakt (og to biler) så hadde jeg nok handlet den. Stemmer det. Jeg har ikke sett noen andre langs veien med den fargen iallefall. Finnes nok men det florerer vel neppe av dem. Var også litt av grunnen til at akkurat den ble kjøpt Lennyzcoupe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Ja nå er jeg fornøyd Vi må treffes i helgen eller noe sånn da så vi kan knipse noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Er ikke bra den km skrekken. Har det på min også, og tar derfor damas bil. Nå har min rullet 56000 km på tre år, så,sånn sett så er den vel innafor normalen igjen. Første året gikk den 37000 km, så jeg hakke kjørt så mye på to år. Ellers flott rød bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Sikkert utrolig deilig å cruise i bilen etter vinterdvale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå