wicky124 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 hmm.,...10k....Gir deg 5k...hva er siste pris?eu ok? Flytte denne til "annet selges" Hehe.... Anyway...vær nøye med hvem du selger til....Me dont want stupid people.... Og takk for nice opplegg frem til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Hva med å få folk til å betale litt i året,300-500 feks.. Ikke mye det i forhold til hva som florere her inne å for ikke å glemme all hjelp å deletilgang man får. 20000 medlemmer å stadig økende så blir det penger,å du kan eventuelt sette/leie vekk driften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Jeg tror nok ikke at det er så mange som er villige til å betale penger for å være medlem i bimmers når ccn foraet er gratis.. Hva som angår salg av deler og effekter er nok en annen sak. GS bildeler ol. kan nok gjøre tidenes markedsføringskupp her.. Overta bimmers.no og integrere det som et "GS Bildeler forum" eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Jeg tror nok ikke at det er så mange som er villige til å betale penger for å være medlem i bimmers når ccn foraet er gratis.. koster det ikke 400 i året å være medlem på ccn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Jeg tror nok ikke at det er så mange som er villige til å betale penger for å være medlem i bimmers når ccn foraet er gratis.. koster det ikke 400 i året å være medlem på ccn? I klubben ja, forumet er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Jeg tror nok ikke at det er så mange som er villige til å betale penger for å være medlem i bimmers når ccn foraet er gratis..Hva som angår salg av deler og effekter er nok en annen sak. GS bildeler ol. kan nok gjøre tidenes markedsføringskupp her.. Overta bimmers.no og integrere det som et "GS Bildeler forum" eller noe slikt. BMWCCN er en bilklubb i ordets rette forstand... det er ikke bimmers. Vi er et interesseforum der BMW er hovedsaken; tiltross for at forumet mer og mer bærer preg av å være et communityforum. At vi er et nisjeforum rettet primært mot BMW er vår begrensning, men også vår berikelse. Jeg tror derfor at det er en syltynn grense for hvor kommersielt bimmers kan bli uten at forumet totalt endrer karakter og dermed mister vesentlig deler av særpreget. Det er brukerne som former bimmers til enhver tid... aktive, kunnskapsrike og opplyste bruker gir et godt forum - motsatt hvis brukerne er lite kunnskapsrike og opplyste. Slik jeg forstår Gunnar er han ikke likeglad med hva som skjer med bimmers, men alt har en pris - på godt og vondt. Jeg respekterer selvfølgelig hans beslutning, men jeg håper at forumet i fremtiden finner en form & farge som bl.a tiltaler meg. Etter så mange år fortjener både vi og forumet en god løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Jeg har ingen problemer med å betale en sum i mnd,en ihvertfall. 500.-kr året er ca 42.-kr i mnd,en. Det er ingenting for all den hjelpen osv man får her inne, samt at man annonserer jo gratis. Tenk hva en annonse koster på Finn.no eller AutoDb. Men synd at det skulle gå så langt før mange av oss innså hvilken jobb moderatorer har. Mulig enkelte ikke vil betale, og kansje antall brukere blir litt mindre. Men det siler også ut en del useriøse folk. La Bimmers være for entusiaster og ivrige brukere, det er nok mange som ikke har noe problem med å avse noen småkroner i mnd,en. Tror kansje forumet blir bedre av det også. 42.- kr mnd,en f,eks er ingenting mht til gratis hjelp, annonsering, tips. og mye glede av å lese andres prosjekt-tråder etc. Men skal forumet selges, så er det jo viktig at det blir solgt til seriøse BMW entusiaster som F,eks GS. Men spørs jo hvor villig de er til å godta brukt delesalg her inne da isåfall Men er det en mulighet for at dere Admins som er her er villig til å fortsette drift hvis dere får inn noen kr? evt starte en tråd å se hvor mange som er villig til å betale først. Eller at dere sender en PM til alle brukere og sjekker muligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 ... la Bimmers være for entusiaster og ivrige brukere. ... Ja jo, men man ser jo stadig folk som registrer seg fordi de lurer på enkelte tekniske spørsmål som de får svar på ganske fort, som nødvendigvis ikke bruker forumet til stort mer, da er det jo kanskje greit at det er slik det er idag? Det var slik jeg ble medlem av bimmers, men for meg var forumet så interessant og bra og jeg lærte veldig fort MYE om BMW og så ble jeg bare mer og mer aktiv. Nå ser jeg meg selv som en aktiv og ivrig bruker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Ja tror mange her inne har spart MYE penger på feilsøking, nettop pga hjelp fra andre brukere osv. 500.- kr i året f,eks er ikke mye for oss som er ivrige brukere. Men betaler 500-1000 brukere og oppover 500.- kr i året, så blir det fort lønnsomt for admins også. da kansje ansette en på fulltid/deltid som tar seg av forumet litt ekstra Er verd å prøve syns jeg. men selfølgelig viktig å sjekke intressen først. jeg er bare EN bruker, og jeg kan ikke svare for alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Bimmers.no er eit genialt forum, og ein god 'møteplass' for å utveksle ideer og for å få teknisk hjelp, + mye annet. Har spart meg eit par 1000-lapper her inne, ved at eg har fått hjelp til tekniske ting på mine bmw'er. Håper dei nye kjøperene opprettholder nåværende kvalitet.. Synes det er synd at det vurderes solgt. Ein veit aldri kva som skjer ved eit salg .. Kan gå rett i dass, på mange måter. Men, ein får krysse fingerne og håpe på det beste Dere har iallefall gjort ein god jobb, moderatorer ! Creds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 CCN sitt forum er iallefall ikke noe alternativ for min del. Da dropper jeg hele forums-greien. Tror ikke det er 1 tråd jeg har giddet å lese ferdig der inne, såframt det har vært mer enn 3 svar i den.. (med mindre jeg er helt noob og har misforstått hvordan man skal lese en side ) Den ultimate rangeringen må jo være å ha "eier" under brukernavnet sitt Løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 http://bizinformation.org/no/www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 http://bizinformation.org/no/www.bimmers.no Se der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 http://bizinformation.org/no/www.bimmers.no http://bizinformation.org/no/www.bmwccn.no http://bizinformation.org/no/www.bavaria.no http://bizinformation.org/no/www.bmw.no http://bizinformation.org/no/www.kongehuset.no Hmmm... kanskje ikke alt for seriøse anslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Trist nyhet absolutt. Håper det fortsetter å være like hyggelig og hjelpsomt og enkelt forum med nye eiere. Men et tips som hjelpe litt i hvertfall: Ordne det slik at vi brukere selv kan slette våre tråder når vi er ferdige med dem. I hvertfall salgs trådene. Skjønner at tekniske og noen andre tråder ikke burde være slettet slik at man kan søke de opp, men akkurat de salgstrådene kunne vært mer ryddig og mindre jobb for dere som rydder på bimmers. Eller vil jeg takke for at du har bygget opp et hyggelig "samfunn" Lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå