Robin L Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 her ser du listene jeg bytta viewtopic.php?f=6&t=146040
Stoppie_Master Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 her ser du listene jeg bytta viewtopic.php?f=6&t=146040 Det gjør seg helt klart med den mørkere utgaven, også trur jeg det også gjør endel at det er blankt. Etter at jeg blant annet har sett på din at jeg har vurdert å legge klarlakk på de med litt svart i Nu skal jeg ut å skitne til vogna, får se om den drar nå kvinnfolk på byen i kveld hehe
Stoppie_Master Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Synes bilen var litt for høy i ræva, så jeg slapp den ned litt over 1cm. Men nu synes jeg den er litt for lett på rattet når jeg kjører på landeveien, så det har vell påvirket hjulstillingen. Skal prøve å sleppe den ned en halv cm framme, så får jeg se resultatet. Hvis ikke, så får jeg ta en 4hjulskontroll med justering.
Stoppie_Master Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 Da har jeg bestilt meg et par nye blinkelys, hvite blinkers med svak soting. Så da kan de som vil få kjøpe de gammle hvite blinkersan til en rimelig penge, kun brukt i litt over et halvt år...
Robin L Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 kondolerer, hehe. håper du fikk det du ville for den da, og at den har havnet i gode hender begynnt å tenke på noe nytt da?
Stoppie_Master Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 kondolerer, hehe. håper du fikk det du ville for den da, og at den har havnet i gode hender begynnt å tenke på noe nytt da? Jeg fikk det jeg ville Noe nytt er i tankene nu Så det blir noen timer på autodb og finn nu fremmover. Må overleve med A6'ern enn så lenge... Har også en 520 jeg ikke har levert fra meg enda, som jeg kanskje kan trøste meg med i noen dager
Stoppie_Master Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Et siste bilde av bilen, snufs.
Stoppie_Master Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Tja, det får tiden vise Blir nu å ræse rundt i A6'n enn så lenge. Kanskje jeg bare venter til jeg blir arbeidsfør igjen, så kjøper jeg meg en ny E38
bmwkizn Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Tja, det får tiden vise Blir nu å ræse rundt i A6'n enn så lenge.Kanskje jeg bare venter til jeg blir arbeidsfør igjen, så kjøper jeg meg en ny E38 :lol: Se der ja..Akkurat hva jeg mistenkte..Blir ikke no BMW på deg på en stund Skal se etter deg i A6 fra nå av da
Stoppie_Master Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Tja, det får tiden vise Blir nu å ræse rundt i A6'n enn så lenge.Kanskje jeg bare venter til jeg blir arbeidsfør igjen, så kjøper jeg meg en ny E38 :lol: Se der ja..Akkurat hva jeg mistenkte..Blir ikke no BMW på deg på en stund Skal se etter deg i A6 fra nå av da Tja.... Har falt litt for denne, kanskje jeg må selge audien og heller kjøpe denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26415779
Stoppie_Master Skrevet Mai 3, 2020 Forfatter Skrevet Mai 3, 2020 På 19.2.2011 den 14.51, bmwkizn skrev: Se der ja..Akkurat hva jeg mistenkte..Blir ikke no BMW på deg på en stund Skal se etter deg i A6 fra nå av da Da har jeg kjøpt meg ny E38, 2001 mod 730d Ingvaldsen, Otis og Evopower reagerte på dette 3
Stoppie_Master Skrevet Mai 4, 2020 Forfatter Skrevet Mai 4, 2020 Ja, dæven æ har sett på mang en E38 siden jeg solgte denne... Men nå fant jeg en 2001 mod som jeg bare måtte kjøpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå