Sanux Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 fått tilbud av en god kompis av meg om å bytte bil. jeg har da en 1998 e46 320i sedan og han har en 2002 320d touring. eneste som får meg til å "tvile" litt er at det er stasjonsvogn :/ min har gått 190 mens touringen har gått 230 og utstyrsnivået ligger ca på det samme, bare han har mer EDIT: ser nå på finn at samtlige 2002 mod e46 touring er facelift, ble det laget noen 2002 mod pre-face? her har dere bilder iallefall. Min bil: og her er hans: Takker på forhånd for tips!
ehrnst Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 å dere skal bytte likt? kjør på facelift kom vel i 2003.
Lars89 Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 4 ÅR nyere bil med mer motor, mer utstyr og m-tech... Hva venter du på??? BYTT!
Fredrik Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Ingen av bilene har faceliften og faceliften kom i september 2001... altså som 2002 modell. Et tilbud som er for godt til å være sant er ofte et dårlig tilbud. Det er mange med 320d som har motorproblemer... pumper, turbo, lmm etc. Det kan være dyrt å finne ut hva som er problemet og det kan være dyrt å løse problemet. Sjekk grundig før du evt. bytter.
Fredrik 90 Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Jeg ville mye heller ha hatt bensin sekser i stede for diesel firer, men når ståa er slik som i ditt tilfelle så hadde jeg ikke vært i tvil! Bytt før han kompisen din ombestemmer seg, det vil du tjene på!
Nytern Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Hvis han er en god kompis hadde jeg droppa hele byttet.. Dette for å unngå uenigheter og krangel i ettertid..
Sanux Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 nå er det sånn at det er han som pusher på meg ang bytte (han har hatt bilen i 3 måneder) og den har vært på naf test med 0 feil. fikk også sett i vognkortet at det er en 2001 modell, ikke 2002 ang rust så er det ca like "ille" på begge bilene. så skal det også sies at han har 3 biler og bytter bil ofte (ca 3-4 måneder mellom hver) så sånn sett så tror jeg at det ikke kommer til å bli noe krangling. setter stor pris på alle tilbakemeldinger EDIT: har lest endel om hva som kan gå galt på 320d og det virker som at det er turboen som ofte gir seg. ser mange skriver at det er "swirl plates" i turboen som gjør at alt går til helvete og at det er best å fjerne den/de... hvor mye jobb er evt det? og er det noen som har hatt turbo-krasj på sin bmw diesel?
-Roger- Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Hvis du er tilfreds med diesel motor så er det vel bare og bytte.. Regner med han vil bytte pga du har bensinmotor? Og du, Touring er penere enn sedan
S.Arnesen Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 jeg kan ikke skjønne at det er noe å lure på engang...
Sanux Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Hehe er vel derfor jeg vil bytte ihvertfall,billigere i drift, større motor osv og han har vel lyst på rekkesekseren til bmw eneste som venter nå er et bukk-besøk så jeg får sjekka bilen under også ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå