Tore Diesel Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Gratulerer med rå bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Gratulerer med rå og flott bil! Hvor mye sparer du på å kjøpe den bilen, kontra en helt ny en? Det var da svært så nærme du skulle parkere bilen din foran den andre bmw'n der da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Gratulerer med rå og flott bil!Hvor mye sparer du på å kjøpe den bilen, kontra en helt ny en? Det var da svært så nærme du skulle parkere bilen din foran den andre bmw'n der da! Hadde jeg bestilt den helt ny hadde jeg nok kjøpt manuell. Etter å kjørt automaten så er jeg blitt usikker for den dobbelklutsj kassa der er helt sinnsyk. Lå i 7 gir i dag i 100 så ga jeg full gass. Den girte ned til 3 gir og matet på! Vedrørende å kjøpe en mindre utstyrt og helt ny en så tjener jeg en del tusen på dette prosjektet. Samt at jeg nå faktisk har en bil som det nesten kan sies at har alt. Med tanke på parkeringen så måtte jeg det for at andre skulle komme forbi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Niiice! God lyd fra disse 335'ene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Gratulerer med NYDELIG bil, syns faceliften er veldig pen på e90-93. Kommer vel med en skikkelig photoshoot også etterhvert regner eg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Gratulerer med fin tralle Noen ac felger og litt senk så er du der Edit: Disse passer bra på e9* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Puh. Godt jeg ikke hadde rett at det var en oljebrenner. Grattis med en meget lekker bil!! Men det er ingen Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 UTROLIG grom bil! Misunner deg motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 misunner deg den motoren der jeg også, og jeg hadde ikke vært i noe tvil. Automat er tingen, spes disse dobbelclutch kassene, de er bare helt sinnsykt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Niiice! God lyd fra disse 335'ene! ja det er fin lyd. Slipper ut en del turbotrykk også så den "plystere og viner" litt. Blir nok enda bedre når sportseksosen kommer! Har bestilt nye felger også, så jeg skal kvitte meg med ett sett. Disse er bestillt og skal beholdes. Hvilket av de andre skal jeg bruke som vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Blir nok ikke feil med Performancehjula. Bra valg. Jeg ville valgt de nederste som vinterhjul. Lettere å vaske. Men de er jo kule begge to. Så selger du de andre for en vekslepenge til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Performancehjulene er dritkule! Holdt på å bestille E87 med slike.. Er de 19"? Grom bil! Såg tråden igår, men trodde helt til nå at det var diesel... Ble jo ikke mindre grom nå som jeg leste riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Det var bilen sin Performancehjulene vil gi den et bra løft, tror jeg. Jeg er også enig med StigJ i at de nederste felgene vil gjøre best jobb som vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 helt rå bil! Misunner den der Behold de ØVERSTE som vinterfelger. Det er ikke noe å lure på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Neinei, ikke kjøp Performance-hjul! Gratulerer med pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå