milhouse Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Performancehjulene er dritkule! Holdt på å bestille E87 med slike..Er de 19"? Grom bil! Såg tråden igår, men trodde helt til nå at det var diesel... Ble jo ikke mindre grom nå som jeg leste riktig! Ja de er i 19, skal vistnok se litt større ut, gleder meg til å se de. Jeg har kjørt mye diesel og synes det er kjempe bra. Lyden er bare kulere når det er bensin.... @awt skulle nesten tro at du har de? @StigJ: Sjefen min vil veldig gjerne ha de nederste felgene og jeg har nå hatt de på 3 biler. Klarer ikke å bestemme meg. men han tar uansett det setter jeg ikke tar! Sorry. er i dag i dialog med noen om å foliere bilen. Veldig lyst på bilen i matt grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Jaja sjitt au. Får bruke sommer, høst og vinter på å se om jeg finner meg noe tøft. De gode gamle delte Hartge hjula med god kant i 19" hadde vært bøst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 @awt skulle nesten tro at du har de? Stemmer det. Blir nok bra med de felgene, veldig stilige og relativt sjeldne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Gratulerer med NYDELIG bil! Og BMW Performance eksosen er jo helt super! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Takker! Det blir moro dette. Får kjøre den i noen dager til før pressen skal leke seg med den. Oppsettet på bilen er som følgende! VIN long WBAKG71010E247538 Type code KG71 Type 335I (EUR) Dev. series E92 (MUE) Line 3 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine N55 Cubical capacity 3.00 Power 225 Transmision HECK Gearbox MECH Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/OYSTER (LCCX) Prod. date 2010-03-04 Order options No. Description 1CB CO2 CONTENT 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2MP M ALLOY WHEELS DOUBLE SPOKE 225 M/MB 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2TC SPORTS TRANSMISSION W.DOPPELKUPPLUNG 217 ACTIVE STEERING 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 302 ALARM SYSTEM 319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 337 M SPORTS PACKAGE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5AK LED-LIGHT ELEMENTS 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 541 ACTIVE CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH 6UH TRAFFIC INFORMATION 6VC CONTROL COMBOX 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620 VOICE INPUT SYSTEM 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 654 DAB TUNER 688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7RS COMFORT PACKAGE 7XA M LEATH.STEERING WHEEL W.PADDLES/MULTI 704 M SPORT SUSPENSION 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE 8SP COP CONTROL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 885 SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 902 SPECIAL CHECK PRESS VEHICLES Series options No. Description 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 522 XENON LIGHT 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Grattis med skikkelig smekker bil! Liker tanken på grå matt folie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Gratulerer. Nå må du la ESS leke med den! Har steg 4 og bilen er ikke til å kjenne igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Fy flate Milhouse! Dette er drømme bil og jeg håper på å få sitte på engang Jeg tipper det er Performance sportseksos du har bestilt? Jeg synes du skulle slenge på Performance Bremser også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Performance bremsene ser unektelig tøffe ut, men de går for å være en Downgrade på 335 faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Performance bremsene ser unektelig tøffe ut, men de går for å være en Downgrade på 335 faktisk. Hvorfor det? Virker litt dumt å lage bremser, men de er en downgrade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Ja, det kan virke rart, men det er mange fra bla e90post.com som har montert disse og faktisk bytter tilbake. De skal bla fade tidligere enn de orginale. Orginalskivene er også større. 348x30mm Performance skivene er 338x26. De er vel i hovedsak opprinnelig for 135 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Nå har jeg måtte gi bilen fra meg. BMW Norge skulle ha den til noe. Den skal faktisk være med på ett BMW ccn treff senere! Jeg får den etter båtshowe/racet i Arendal. Men skal den stå hos din noen dager så får jeg låne den. @håvard: Jeg skal mest sannsynlig ikke gjøre noe med motor. Har hørt at den har litt mer hester en det som står i vognkortet så skal sjekke den opp. Hvor kan jeg gjøre det? BMW lurte litt på om jeg ville teste Performance trimmsettet så hvis jeg får det så gjør jeg det. Hadde vært moro å møtes en gang. Din er vel den som lå tilsalg i Nord Norge? Du har twin turbo og jeg har ikke så hadde vært moro å sjekke de opp mot hverandre. @Ellingsen B: Med den prisen jeg fikk så utgår det med skyhøye kneløft. 23000 pluss mva! De burde nesten betalt meg for å få gjøre det er min mening @ahj: Du skal nok få sitte på en tur! Er performance eksos som er bestilt ja. Bremsene styrer jeg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Gratulerer med kjempeflott bil, og sjelden rå motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Synd folieplanene utgår, for det tror jeg hadde blitt steintøft! Hva gjelder felger så ville jeg valgt alt. 1 eller 3..ALLE kjører jo rundt på alt. 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 @EDH. takk for det. Skal gjøre det jeg kan for at den ikke blir a4, samtidig som det er skal være mye originalt! @Torek: Vi får se, snakker med noen andre nå. gir ikke opp, har veldig lyst på en matt bil... Jeg kommer til å fjerne 335 merkene bak når jeg får den. Hva sier dere til 320/318/316 merker bak? Harry eller moro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå