DannyRS Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Har noe med eldre folks kjøring å gjøre.De var svært dyktige bak rattet i sin tid,og brydde seg om bilen sin.Nå er det mer sånn,jaja den trenger en vask.Tar det snart.Og de fleste eldre desi folk liker noe som heter "show of" hehe.Men du uansett,du må be ancel ji om å roe kjøringen litt.Jeg klikker på fattern selv når det gjelder hans egen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Skjedd ganske lite her....men har fjerna litt dugg fra ene lykta... Og fått den polert....med masse skader...jævla utlendingdritt på Hiwa Bilpleie i grenseveien! søple firma! Lykte-dugg-fjerning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Utenom det...fått tak i 25mm spacere til sommerfelga...Og planer om å trekke om i hvit folie....gonna be good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 På min 728 var det webasto som gikk på bensin, hærlig å forvarme bilen i en halvtime før man skal ut å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 men sluker den strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Ikke hvis den går på bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Ja, helvetes utlendinger. Hadde ikke latt en av dem polere min bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 vindusvisker armen er også full av "steinsprut"...mangler lakk flere steder på de sorte detaljene... men de idiotene nekterj o... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 ikke skjedd så veldig mye her...litt fler riper og bulker...litt mer kantkjøring av felgene... og jah...blitt litt påkjørt her og der.... det vanlige altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Fint og bo i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Fint og bo i Oslo Jeg tenker vi sier en god kombinasjon av å bo i Oslo og ikke kan kjøre bil..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Fint og bo i Oslo Jeg tenker vi sier en god kombinasjon av å bo i Oslo og ikke kan kjøre bil..? tja jeg bor i Oslo, og kjører mye bil i Oslo og min er bulkefri.... så er ikke sikker på om det er kombinasjonen som er problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 hahaha ikke min feil folk kjører i meg på rettstrekker? og attpåtil nekter og føler seg truet når jeg klikker midt i rushtrafikken... Ikke min feil heller at folk parkerer inntil min bil og bulker med dørene...eller riper opp sideskjermen med nøkkel... Kantkjøring..vel...de felga er så ødelagte fra før at jeg ikke bryr meg lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 hahaha ikke min feil folk kjører i meg på rettstrekker? og attpåtil nekter og føler seg truet når jeg klikker midt i rushtrafikken...Ikke min feil heller at folk parkerer inntil min bil og bulker med dørene...eller riper opp sideskjermen med nøkkel... Kantkjøring..vel...de felga er så ødelagte fra før at jeg ikke bryr meg lenger.... Mja, hadde ikke sideskjermen din stått akkurat der så hadde det jo ikke skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå