Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har noe med eldre folks kjøring å gjøre.De var svært dyktige bak rattet i sin tid,og brydde seg om bilen sin.Nå er det mer sånn,jaja den trenger en vask.Tar det snart.Og de fleste eldre desi folk liker noe som heter "show of"

hehe.Men du uansett,du må be ancel ji om å roe kjøringen litt.Jeg klikker på fattern selv når det gjelder hans egen bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

hahaha ikke min feil folk kjører i meg på rettstrekker? og attpåtil nekter og føler seg truet når jeg klikker midt i rushtrafikken...

Ikke min feil heller at folk parkerer inntil min bil og bulker med dørene...eller riper opp sideskjermen med nøkkel...

Kantkjøring..vel...de felga er så ødelagte fra før at jeg ikke bryr meg lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha ikke min feil folk kjører i meg på rettstrekker? og attpåtil nekter og føler seg truet når jeg klikker midt i rushtrafikken...

Ikke min feil heller at folk parkerer inntil min bil og bulker med dørene...eller riper opp sideskjermen med nøkkel...

Kantkjøring..vel...de felga er så ødelagte fra før at jeg ikke bryr meg lenger....

Mja, hadde ikke sideskjermen din stått akkurat der så hadde det jo ikke skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...