Chris A Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Flott bil med nydelig farge! Tror ikke det er mange med denne fargen. Kjekt med litt annet en sort og sølv. Selv om det er "bankers" og pent. Men det er mye av det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Hvordan var passformen + monteringen av eksosen? Vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Veldig pen bil. Mangler som tidligere nevnt bare litt senking. Og velkommen i Oxfordgreen 2 klubben Skjønner ikke helt når folk sier: "Jøss, denne var pen til tross for at den er grønn". Var selv skeptisk til min bil da jeg hentet den i Tyskland fordi den var grønn, fordi det er veldig mange stygge grønnfarger. Men Oxfordgreen 2 synes jeg er veldig fin faktisk Passe mørk til vanlig og skikkelig bra grønn i sollys. Gratulerer med flott bil uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Hvordan var passformen + monteringen av eksosen? Vanskelig? Det var montert da jeg fikk den. Men anlegget var tatt ned kuttet bak stephjulbrønnen, splittet dær. Tror det er supersport eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Flott bil det der fin farge også mangler kun hvite AE, og M5 lippe foran:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Takk for det Reef! Har begge deler liggende:-) Syns gule er finere, til det kommer hvite som er skarpe nok. Dem gule lyser bedre om dagen. Prøvde Mtec V2 på x5 skal visstnok være sterke, men det var dem ikke syns jeg. Lippa syns bilen blir for lav fremme med den. Men tøff er den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 ER meningen og legge på disse ut i neste uke. Dette er org. 19" smidde M-sport hjul laget av BBS. henholdsvis 8x19" ET:20 og 9,5x19" ET:32. Dekk jeg vurderer og legge på er 235/35 0g 265/30-19" hva tror dere om dekk størrelse opp i mot felg bredde? Har og skiftet dempere til Bilstein B8 da dem org. var dårlige. i Tillegg fremre bakre bærearmer pga. slark. Så bilen er meget teit og fin nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Du burde definitivt gå for disse felgene, men jeg ville tenkt meg godt om vedr. valget av 19"/20".. Tror du vil angre dersom du velger felger som blir hakket for lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Du burde definitivt gå for disse felgene, men jeg ville tenkt meg godt om vedr. valget av 19"/20".. Tror du vil angre dersom du velger felger som blir hakket for lite.. Jeg er med på den:)har nå prøvd begge størrelser. Syns 19" er en grei kompromiss. Selv om 20" tar seg "litt" bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Med med gode dekk og ett riktig understell er jo ikke 20" noen sak for E60/E61... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Med med gode dekk og ett riktig understell er jo ikke 20" noen sak for E60/E61... [/Føler at understellet er bra nå. Nye bilstein b8 dempere samt skifte av bærearmer. Ja, dekk er det viktigste man kjøper til bilen. Syns uansett 19" er en grei kompromiss, er ikke 18 lenger saltkjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Men det er Saltkjelen 19" er fint det, men fatter i 50årene angret på 19" fremfor 20" da han handlet hjul til E61 530d han hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Felgene der er sykt nice ja. Bilene der sluker store felger:p. Litt lyst på slike selv men blir litt for dyr desverre. De vil nok kle bilen bra. Sett de inn med en skikkelig felgvoks da så de holder seg godt, blir lettere å holde rene og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Men det er Saltkjelen 19" er fint det, men fatter i 50årene angret på 19" fremfor 20" da han handlet hjul til E61 530d han hadde.. Noen som har bilder med disse felgene på E60? Jeg søkt og søkt:-) Tror dem heter M cross spoke 101. Eneste jeg mener med 18, er at jeg setter komfort litt høyere en at det er helt 100% perfekt. Jeg er forsåvidt enig med saltkjelen at tar seg litt bedre ut. Skulle egentlig gått ned til 18" men da hadde nok fått hørt det hehe... Sikkert ikke lett å blir 100% fornøyd med dekk og felger! Kunne godt tenkt meg å vært 18 igjen, men ville kunnet alle triksene jeg vet i dag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Men det er Saltkjelen 19" er fint det, men fatter i 50årene angret på 19" fremfor 20" da han handlet hjul til E61 530d han hadde.. Noen som har bilder med disse felgene på E60? Jeg søkt og søkt:-) Tror dem heter M cross spoke 101. Eneste jeg mener med 18, er at jeg setter komfort litt høyere en at det er helt 100% perfekt. Jeg er forsåvidt enig med saltkjelen at tar seg litt bedre ut. Skulle egentlig gått ned til 18" men da hadde nok fått hørt det hehe... Sikkert ikke lett å blir 100% fornøyd med dekk og felger! Kunne godt tenkt meg å vært 18 igjen, men ville kunnet alle triksene jeg vet i dag:-) Hehe.. er gruppepress på forumet her hehe.. skjønner deg med komforten, velg et riktig understell og ordentlig gode dekk, så kan du kjøre på store hjul Bilen din er utrolig lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå