Chris A Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Men det er Saltkjelen 19" er fint det, men fatter i 50årene angret på 19" fremfor 20" da han handlet hjul til E61 530d han hadde.. Noen som har bilder med disse felgene på E60? Jeg søkt og søkt:-) Tror dem heter M cross spoke 101. Eneste jeg mener med 18, er at jeg setter komfort litt høyere en at det er helt 100% perfekt. Jeg er forsåvidt enig med saltkjelen at tar seg litt bedre ut. Skulle egentlig gått ned til 18" men da hadde nok fått hørt det hehe... Sikkert ikke lett å blir 100% fornøyd med dekk og felger! Kunne godt tenkt meg å vært 18 igjen, men ville kunnet alle triksene jeg vet i dag:-) Hehe.. er gruppepress på forumet her hehe.. skjønner deg med komforten, velg et riktig understell og ordentlig gode dekk, så kan du kjøre på store hjul Bilen din er utrolig lekker! Bilstein B8 er vel bra? Bilen takker for rosen, Richie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Det må vel kunne kalles å være noe å det bedre vel? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Faren min har samme bil bare i Touring og Edition fra Tyskland uten noe som helst bremsninger.. Satt i Extreme chippen fra BMW i Tyskland å nå går den så godt at jeg vet ikke om jg har ord for det... eneste forskjellen er at den faren min har er Turbo Diesel.. ny pris på den er 900.000 .. helt rått med newton, ekke bra å gi bånn gass når den står i sports modus for å si det sånn! )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Har vært til bud i dag (45 mil t/r) langt for å koble til en plugg.. Kodet bilen til siste software, i tillegg fått aktivert MP3 i bilen. Fikset Active steering og funnet ut hvorfor vindusspyleren ikke virker. En karrosserimodul som må skiftes, denne hadde dem dessverre ikke på bud. Så det må jeg ta igjen:-( Syns faktisk at bilen gikk bedre etter dette, samt mindre forbruk. Mulig det er bare meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Det må vel kunne kalles å være noe å det bedre vel? hehe.. Det håper jeg da det kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 det var deg jeg så utenfor gs i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 det var deg jeg så utenfor gs i dag ja Ja, stemmer det:-) Jeg tenkte på det på vei ned igjen. Var noe kjent med bilen:-) Synd kunne vi tatt oss en prat. Du så vel dem flotte 16" hjula, går å venter på nye:-) Flott bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Fikk på felgene i dag. Er ikke helt fornøyd med fotograf egenskapene mine. Får ta litt nye ved passende anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Flotte felger på flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Satt som et skudd, kanskje vurdere spacere for å få dem litt lenger ut..? Bare en tanke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Hva LI har dere andre med e60? Jeg har 95w i vognkortet, er ikke det høyt? Finner ikke dekk som har så høyt i 19", 235 og 245. 91y og 93y bak nå. Tenker på evt. Kontroll eller uhell:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Faren min har samme bil bare i Touring og Edition fra Tyskland uten noe som helst bremsninger.. Satt i Extreme chippen fra BMW i Tyskland å nå går den så godt at jeg vet ikke om jg har ord for det... eneste forskjellen er at den faren min har er Turbo Diesel.. ny pris på den er 900.000 .. helt rått med newton, ekke bra å gi bånn gass når den står i sports modus for å si det sånn! )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Litt bedre omgivelser og annet kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Litt mere;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Flotte og tidløse felger som gjør seg godt på E60 designet. Kjører du på Pirreli P-Zero Nero? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå