Tore_S Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Ø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Hadde kjøpt seg FIN bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Fytti, jeg får mer og mer sansen for denne bilen !! Gratulerer med en nydelig bil, å tipper du kommer til å bli fornøyd med mere enn anlegget etterhvert ! Lov å spørre hva en slik herlighét koster ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Ja jeg er glad jeg valgte denne og ikke en ny E60, var jo fristende det også med tanke på at alt ekstrautstyr ble solgt for under hall pris.... ble nesten 900 000,- med alt!! tror den startet på 604 000,- uten noe ekstra... vinterdekk til 20 000,- fikk jeg med "på kjøpet" eller hva man skal kalle det!! de har vel så mye fortjeneste at jeg kunne fått 4-5 felgpakker med tenker jeg.... vurderte også en 530d men da hadde jeg ikke fått det utstyret jeg ville ha, og ser fra tidligere modeller at 530d faller mer i pris enn en 525d. selv om denne sikkert også faller veldig mye i pris på 5 år håper jeg å få igjen litt for den, og at den er lettere å selge enn en uten noe ekstrautstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Gratulerer med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 grattis med en helt sinnsykt rå bil, prøvde akkruat en sånn en selv her om dagen og må si at nå vet jeg hva jeg sparer til Den jeg prøvde kosta også over 900 og må vel si at ustyrspakka var mer en godt nok. Håpet er vel at den faller ned til ca 600 om et par tre års tid, hvis så skal jeg sterkt vurdre å handle. 525d motoren holder også i masse vis, mye bedre drag i den en i min for å si det sånn, samt veldig mye bedre lydbilde. Så nok en gang grattis med rå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Gratulerer med en sykt stilig bil! F10 er en av de fineste bilene BMW har laga (etter mitt syn), og hadde jeg hatt økonomien til det så hadde det stått en utenfor huset nå Hvordan er kjørekomforten? Kan tenke meg at den er en drøm å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Hvor er motoren? Pen bil! De er jo blitt så store at man trenger 22" for at det skal se bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Gratulerer med en fantastisk bil! Vi hadde en 523ia i bestilling, men den ble bare utsatt og utsatt så da ble det en annen bil istedet. Syns den fronten på F10 er SVÆR og macho Har du prøvd sportskassa mot vanlig automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 har bare prøvd sportsautomaten og den funker veldig bra rask og myk giring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Steike flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 nydelig bil! solid utstyrsliste også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 lekker bil:) gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Steike. Skikkelig stasvogn! Gratulerer. Må si meg enig i at F10 er noe av det peneste BMW har produsert. Synes den tar opp arven etter E39 på en skikkelig måte. Fikk aldri helt sansen for utseendet til E60. Igjen. Gratulerer. Litt flere bilder av interiøret og eventuelt et lite klipp med motorlyd hadde heller ikke gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå