316 Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Med all sansynlighet hadde jeg klikka i vinkel på han...
milhouse Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Skulle kanskje sjekket opp språk kunnskapene til slappedasken før jeg postet!! "Språk kunnskapene" *irritere* EDIT: Skrivefeil av alle mulige ting!! Har nesten ikke drukket heller! Nå må dere gi dere. Ikke mer mobbing av meg. Det skumleste av alt er at jeg blir dårligere og dårligere til å skrive også! Sikker fordi jeg blir mer og mer stressa! Får se hva som skjer har veldig lyst til å sende en "klage". Det kan hende de tilbyr seg at han med de dårlige språk kunnskapene skal vaske bilen for meg. Og da mener ikke jeg at jeg skal vaske den selv!
M3cabriolet Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Holdninger blant folk i 2-dørs tyskere til tross, det er rimelig uprofesjonelt å gjøre noe sånt. Om vedkommende hadde vært borti en bil produsert etter 2000-tallet burde vedkommende visst at det riper opp klarlakken,så jeg tipper dette er gjort som en sånn liten passiv-aggressiv hevngreie av en bitter,trist taper.Klag til rederiet uansett, sånne idioter burde heller plukke søppel eller noe sånt. ... det riper vel klarlakken på biler produsert før 2000-tallet og vel...
Wacman Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 ja,det gjør det,men folk uten kjærlighet for bil,med biler eldre enn ti år er vel oftest såpass herpa i lakken at det ikke ville synes
Frode D Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Ville også sendt inn klage med bilder og nevnt hvilken ferje samt tid på overgangen slik at de kan finne ut hvem det er. Man merker også at førere av enkelte biltyper er langt mindre villige til å følge fergemannskapets dirrigering - og de som absolutt vil bestemme selv hvordan de skal stå på dekket, og som ignorerer anvisningene, kjører mistenkelig ofte todørs Audi, BMW eller Mercedes.Kan ikke akkurat si BMW utmerker seg negativt blant de tre, men utfra din historie lurer jeg litt på om du fikk unngjelde for noe andre med lignende bil hadde gjort... Min erfaring er at mange av de som kjører todørs Audi, BMW eller Mercedes ofte er mer redd for bilen og lakken, enn generelt andre. Og derfor ofte plasserer seg "der de vil" på ferjene. Men de er veldig føyelig om man er hyggelig og spør om å få kjøre en annen plass enn der de peker (for eksempel ned på underdekk). Har alltid fått lov å stå på overdekk når jeg har spurt om å få la være å kjøre ned med E46'en
Hakon Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Forstår godt din frustrasjon her. Om du gidder kan du jo skrive et brev til daglig leder i fergeselskapet hvor du på en redelig og hyggelig måte forklarer sakens anliggende. I beste fall får du en beklagelse, eller kanskje en gratis tur med fergen. Skulle du fått noen reaksjon fra synderens overordnede tror jeg du måtte ha tatt det opp der og da.
bad_ip Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Ville tatt en telefon. Forklart saken. Da vet du iallefall at de vet om hva som har skjedd istedenfor å sende mail / brev som du kanskje ikke aner om blir lest eller besvart. Viss det virker som om de tar det alvorlig kan du tilby deg å sende dette skriftlig.
-Roger- Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Hårreisende!!! Det finnes mange idioter her i verden. Jævlig kjipt å bli konfrontert av sjefen sin for å ha skrevet looser på bilen til en kunde. Det er sikkert ikke populært og blir garantert slått hardt ned på.
Erebus Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Hadde jeg stått der og sett fyren gjorde det uten tegn til anger hadde det sannsynligvis endt i hånd-gemeng. Ikke at jeg vil anbefale eller foreskrive det til noen, men tviler på at jeg hadde klart å holde meg i skinnet dessverre. Den objektivt beste løsningen ville vært å ta bilde med mobil-kamera av fyren som gjorde det, sjekk lakken og få takstert den eventuelle skaden, og oversend det til selskapet vedlagt bildet av "loser" skrevet inn. Tviler på at fyren hadde hatt jobb der mye lengre..
Z1 Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Var vel heldi som var i bilen ,om ikke hadde du vel fått noen riper helt inn til mettalet. Sånne duster er det over alt. Kast fyren på sjøen.
ingard Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Ja, du skal klage. Jeg har en masse drit som er skrevet i lakken som kommer frem hver gang jeg polerer bilen. Maks irriterende.
Kennethe34 Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Fy faen for en idiot.. hadde det vært snakk om min bil hadde jeg smekka fyren og så rapportert dette til rederiet. "idioten med blåveis skreiv på bilen min". Snakk om å prøve å skremme vekk kundene sine!
oddis Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Vanvittig irriterende. Ta bilde av vedkommende og lag en hyggelig plakat som forteller om avskummets holdning som du henger opp på kaiene ferga går fra/til. Det er slik jeg liker å straffe, for det fungerer veldig ofte preventivt som totalt sett er den beste løsningen.
DanielMK Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Han meinte vel seg sjølv, når han skreiv "looser" på bilen din. Heilt utrulig latterlig - men er 100% sikker på at han gjorde det av rein misunnelse. Uansett, ta kontakt med sjefen hans og forklar ka som skjedde....Og poler bort merkene i klarlakken
Mikael-B Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Jeg hadde krevd igjen nylakkert deler Mest sannsynlig må det maskinpoleres for å gå bort, og det koster fort vekk endel tusen skal en profesjonell detailer ta seg av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå