Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, man kan ikke annet enn å le en frustrert latter. At nordmenn generelt ikke har peiling på service, er viden kjent. Men dette er jo tilbakestående oppførsel fra både sjefer og arbeidere. Som mange andre her sier, gå til VG. De er glad i å lage den typen oppslag. Kanskje det gjør at pipa får en litt annen lyd fra fergeselskapet.

Skrevet
Hehe, man kan ikke annet enn å le en frustrert latter. At nordmenn generelt ikke har peiling på service, er viden kjent. Men dette er jo tilbakestående oppførsel fra både sjefer og arbeidere. Som mange andre her sier, gå til VG. De er glad i å lage den typen oppslag. Kanskje det gjør at pipa får en litt annen lyd fra fergeselskapet.

Kansje du er heldig å får en 100 for å meddele historien til VG.

Skrevet
gå til VG!!!!! lag et himla show :lol:

Helt enig der! Gå til VG ,Dagbladet og så mange som mulig og prøv å lage spetakkel! Det hadde i allfall jeg gjort etter sånne svar fra ledelsen, dette hadde provosert meg noe veldig :evil:

Eller som en annen her sier, slipp løs barnet i deg og gjør noe faenskap igjen! Det er ikke særlig profesjonelt men skal si det hjelper på selvfølelsen :wink: Få tak en en jolle og et par spraybokser med tydelig maling, dra ned og utpå nattestid og skriv "looser" med svære bokstaver på skrogsiden på ferja(Med to Oer som prikken over Ien)! :wink: Da hadde de kanskje skjønt budskapet ditt!

Hehe! :lol: var ikke så seriøs den siste der men.... :roll:

Skrevet

Virker ikke som du er interessert i å hverken hjelpe eller beklage seg nei...

Skremmende...

Gå videre med det, som en prinsippsak.

Skrevet

Min søster flytter fra Oslo til Ski som gjør denne ferga mer effektiv for meg som kommer fra Kr.sand, men prinsippmessing vurderer jeg nesten å kjøre over Oslo og samtidig få en god kebab.

Har tatt denne ferga selv, ikke hatt problemer med dem i utgangspunktet men nesten så jeg vurderer å sende dem en mail selv.

"Etter å ha lest et større innlegg som henviser til slapp / frekk holdning fra deres besetning i Moss samt dårlig kommunikasjon mot ledelsen vurderer jeg av prinsipp å slutte å bruke dere og heller kjøre til Ski via Oslo eller ta Oslofjordtunnelen.

Det er uholdbart å behandle kunden på denne måten dersom en kunde støter bort i ett problem.

Dere må være i møtekommende og prøve å løse en konflikt eller problem på best mulig måte og ikke bare fraskrive dere alt.

Mvh Bjørn"

Frister meg å sende denne...

Skrevet

På fergen mellom Danmark og Sverige sto jeg i køen som skulle ned i kjelleren, men da jeg nærmet meg ble jeg vinket opp på dekket over istedet. Hyggelig gjort! De så vel at det potensielt kunne blitt trøbbel med lav bil over kneika på kjørelemmen der.

Skrevet
":q6ks6k9y]På fergen mellom Danmark og Sverige sto jeg i køen som skulle ned i kjelleren, men da jeg nærmet meg ble jeg vinket opp på dekket over istedet. Hyggelig gjort! De så vel at det potensielt kunne blitt trøbbel med lav bil over kneika på kjørelemmen der.

Har faktisk opplevd dette selv også. Med stena line...

Skrevet

Håper virkelig du går videre med saken her. Gjerne til VG.

Kjører selv ofte strekning Bergen-Ålesund, der jeg må ta 3 ferjer hver vei. Har selv gitt opp på ferje folket, de som jobber på fergene er noe av det mest ubrukelige som fins i verden. For min del så har jeg lært meg å se annen vei og bare kjøre deg det passer MEG best. De prøver ofte å sende meg på dekket under men det kan de bare glemme. Som oftest sier jeg "jeg er den siste som skal ned der hvertfall, for jeg kommer garantert til å sette meg fast på vei ned" hehe og kjører fint på dekket oppe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...