Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Brukte endel min også når jeg kjøpte den, men etter topp havari og full overhaling av toppen ble det mye mindre olje forbruk, litt bruker den, men ikke noe mere enn det fleste andre biler :P + at jeg ser antyding til svetting noen plasser, så min ble ivertfall mye bedre etter skifte av ventiltettninger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

lagt ut forspørsel på mitt anbud nå for og se hva som er pris på og få fiksa opp toppen, så får vi se om det blir noen respons der

og idag begynte jo seff abs lampa og lyse, og virker som motoren går i noe nødprogram? klarer ikke få opp noe særlig mer enn 2500 rpm, men funker fint og ruse opp motoren. så det er vel girkassa som er avhengig av signal i fra abs sensorer?

er det noen som kan lese av feilkoder i kristiansand området?

bilen skal også få stå innendørs i mårra og tine opp, så jeg er sikker på at det ikke er noe frost problem som gjør at abs sensor ikke funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

trenger litt hjelp

12773.gif

prøver og finne ut hvilken del de blekka som er nummer 6 på bildether skal festes i, finner den ikke på noen av bildene på gs sidene.. er det noen som vet hva delenummer er? må få festa de blekka før jeg orker og montere nye lykter

har heller ikke fått fiksa opp i abs problemene, absen kommer og går :P har bestilt meg software og kabler så jeg skal klare og lese ut feilkoder selv. burde komme en av de nærmeste dagene

så har jeg endelig klart og få ut fingern og få fiksa pixelfeil i instrumenta, dette var veldig mye lettere enn jeg så for meg, så det var i grunn ikke noe og grue seg til (som jeg da hadde gjort :P ) men så er det noen dårlige pærer som må byttes sånn at det syns litt bedre, dissa pærene koster 40 kr stk, og er like greit og bytte alle 5 når jeg først skal bytte pærer. glemte dessverre og ta bilder i prossesen, men sånn er det nå altids :P

har også fått litt mere motordeler, så nå skal reimhjuler viftereim termostathus og termostat byttes så fort jeg får tid! lei av hyling fra reimhjula når motoren står på tomgang, og greit med litt mer varme i bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

takk for det :)

lurer på om jeg skal bytte motor eller om jeg skal fikse den som sitter der, kommer fort på 10 store og overhale toppen har jeg funnet ut, mye jobb og bygge om til v8? må klima og sånne ting flyttes på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er rare vektøkningen, spørs vel om jeg orker så mye mekking, har bare lyst og ha en bil som funker og slipper og skru så mye på :P men det må i tilfelle bli og finne en "delebil" og bare sette over alt som trengs. har gått 322000 nå, gått rundt 30k i mitt eie nå.

skulle egentlig hatt på sommerdekka nå også, men har ikke hatt rå til og kjøpe meg dekk enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er rare vektøkningen, spørs vel om jeg orker så mye mekking, har bare lyst og ha en bil som funker og slipper og skru så mye på :P men det må i tilfelle bli og finne en "delebil" og bare sette over alt som trengs. har gått 322000 nå, gått rundt 30k i mitt eie nå.

skulle egentlig hatt på sommerdekka nå også, men har ikke hatt rå til og kjøpe meg dekk enda :(

Hmm, min er gått 292.500 og 15k i mitt eie, men oljeforbruket mitt gikk ned når jeg fylte på AGIP olje, så tror den skal holde en stund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte ikke du noe lekkasje tetning først også? tror egentlig den har brukt mindre olje nå i det siste enn den har hatt for vane og gjøre. må ta og sjekke over olje åndinga mi for og se om den har tetta seg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...