Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glad for at jeg har 318 jeg. Er så dau at man ikke trenger hjulbolter. Bare limer felgen rett på navet med tec-7 :P

Artig når du skal legge om til vinterdekk da :P

Varmepistol og brekkjern ;)

Men blir bra når du får stancet denne skikkelig. Satser på at den dukker opp på noen treff til våren, så har jeg forhåpentligvis fått i hvertfall en av bilene mine i presentabel stand også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiksa litt rust, pussa ned rusta på bakluka, hatt på grunning lakk og klarlakk. bakluka er jo forsåvidt ferdig. og i grunn ikke noe og fikse på, men irriterende sånn den så ut, så fiksa litt på den fram til jeg får henta meg ny. har ikke hatt rå til og hente ny ettersom jeg har hatt nokså mye utgifter i forbindelse med motorbytte..

litt bilder også

ferdig nedslipt:

265.jpg

lakka:

275.jpg

tok også og fiksa den andre hjulbua, her ble det sandblåst grundig, hatt på syregrunning, lakk og klarlakk.

skulle vært sparkla opp litte grann også, men det får komme seinere. valsa også hjulbuen, så nå subber ikke felgen i hjulbua lenger!

bilde ferdig grunna:

269.jpg

glemte ta bilder når jeg var ferdig da :P, ble bare det i mørket på bakluka

også klart og fikse opp bmx sykkelen ferdig.

tok 2 år gitt og bestille delene og få satt den sammen :P hadde denna sykkelen når jeg var 17-18 år, så var litt artig og få den fiksa opp igjen

bilde av sykkelen også:

001.jpg

venter enda på nye spacere også, dissa var ikke på lager på gs enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema sin punktsandblåser til 179 kroner eller noe sånt, men de munnstykkene som følger med er ubruklige :P måtte skjæres til for og få noe nytte av de. måtte sandblåse ganske dypt hjulbue for og få bort alt rustangrepet, blir jo spennende og se om det kommer tilbake da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...