Skeie`s-528IA Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 er du heldig er nave 10mm pluss skive...men klart bedre med ei gjenge for mye en en for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Er navet 12mm tykt da? Du sier noe der. Tror faktisk det er tynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Glad for at jeg har 318 jeg. Er så dau at man ikke trenger hjulbolter. Bare limer felgen rett på navet med tec-7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 haha. tipper navet er 10mm tykt jeg. men brekkdelene ligger jo ikke klin inni, så 12mm vil gå bra -trur- jeg da. framme er det vell ennå litt til å gå på. ingen som kan måle da? : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Men 12mm vil ikke ha noe for seg dersom navet bare er 10mm. Ergo vil 6-7 turn på bolten gi maks styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 tipper det er 10-12 mm men klart må gå an å måle ska ha bra lange bolter om en tar i med skive/spacer/felg men er nå bare å tusje gjengene ele noe å se hvor mye av tusjen så forsvinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Glad for at jeg har 318 jeg. Er så dau at man ikke trenger hjulbolter. Bare limer felgen rett på navet med tec-7 Artig når du skal legge om til vinterdekk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Glad for at jeg har 318 jeg. Er så dau at man ikke trenger hjulbolter. Bare limer felgen rett på navet med tec-7 Artig når du skal legge om til vinterdekk da +1 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Lim-fjerner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Lim-fjerner! tror jeg holder meg til vanlige bolter! håper de nye spacera dukker opp snart, klar for orntlig stuk på bilen en liten stund i hvertfall før vintern er her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Glad for at jeg har 318 jeg. Er så dau at man ikke trenger hjulbolter. Bare limer felgen rett på navet med tec-7 Artig når du skal legge om til vinterdekk da Varmepistol og brekkjern Men blir bra når du får stancet denne skikkelig. Satser på at den dukker opp på noen treff til våren, så har jeg forhåpentligvis fått i hvertfall en av bilene mine i presentabel stand også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 nå er ikke min i presantabel stand men bruker bilen daglig, så det er hele tida noe og plukke på der. kjørt litt over 300 mil siden jeg fikk i nye motoren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 fiksa litt rust, pussa ned rusta på bakluka, hatt på grunning lakk og klarlakk. bakluka er jo forsåvidt ferdig. og i grunn ikke noe og fikse på, men irriterende sånn den så ut, så fiksa litt på den fram til jeg får henta meg ny. har ikke hatt rå til og hente ny ettersom jeg har hatt nokså mye utgifter i forbindelse med motorbytte.. litt bilder også ferdig nedslipt: lakka: tok også og fiksa den andre hjulbua, her ble det sandblåst grundig, hatt på syregrunning, lakk og klarlakk. skulle vært sparkla opp litte grann også, men det får komme seinere. valsa også hjulbuen, så nå subber ikke felgen i hjulbua lenger! bilde ferdig grunna: glemte ta bilder når jeg var ferdig da , ble bare det i mørket på bakluka også klart og fikse opp bmx sykkelen ferdig. tok 2 år gitt og bestille delene og få satt den sammen hadde denna sykkelen når jeg var 17-18 år, så var litt artig og få den fiksa opp igjen bilde av sykkelen også: venter enda på nye spacere også, dissa var ikke på lager på gs enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Flott jobba! Må gjøre noe ala likt på hjulbua mi også, vilken sandblåser brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 biltema sin punktsandblåser til 179 kroner eller noe sånt, men de munnstykkene som følger med er ubruklige måtte skjæres til for og få noe nytte av de. måtte sandblåse ganske dypt hjulbue for og få bort alt rustangrepet, blir jo spennende og se om det kommer tilbake da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå