Gå til innhold

Multimediaspiller til e39 1998 mod


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg venter enda på at noen forteller dynavin at dette ville gjort drastiske ting med salgene deres.. få denne mer lik den originale, og gjerne med cd spillere på toppen, så kjøper jeg, uten tvil. Og det ser ut som at flere tenker det samme.

Jeg har også samme oppfatning og velger således å ikke kjøpe før det blir lansert en ny versjon som er lik den originale 16:9 skjermen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er volum kontrollen på Dynavin? Jeg testet den hualingan saken og den var mildt sagt dårlig.

Skrudde bare litt på knappen så spratt den alt for høyt opp i volum. Samtidig som ratt kontroll var håpløs å bruke.

Håper virkelig Dynavin er bedre for det frister å hive ut cd Business CD spillern.

Alternativet er å kjøpe original navi.

Noen som vet når Dynavin kommer med Android?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker for meg som at DVN til E46 er 10 ganger om ikke 100 ganger finere utførelse på en DVN til E39??

Enig

De kunne driti i DVD/CD drevet og fått 7" skjerm på E39 modellen og så hadde det vært bra :)

Hvem trenger CD/DVD plater i dag når det er både ipod og USB på den??

Ja hadde de laget denne spilleren med cd inntaket høyere opp og gitt f i at den ramma inni måtte ha blitt forandret, og slengt på en 7" skjerm. Ja så hadde det blitt knall bra :)

Edit: Eller så kunne de ha laga den ramma inni der selv og solgt den med, hadde sikkert bare kosta de 2,50 å lage. ;)

Skjermen er mer enn stor nok.

Men det at du mister muligheten til å styre Webasto gjør den fullstendig ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er volum kontrollen på Dynavin? Jeg testet den hualingan saken og den var mildt sagt dårlig.

Skrudde bare litt på knappen så spratt den alt for høyt opp i volum. Samtidig som ratt kontroll var håpløs å bruke.

Håper virkelig Dynavin er bedre for det frister å hive ut cd Business CD spillern.

Alternativet er å kjøpe original navi.

Noen som vet når Dynavin kommer med Android?

Volumet fungerer upåklagelig, når Android kommer er det ingen som vet med 100% sikkerhet tror jeg, men Dynavin holder på å lage Android til Dynavin spillerne sine, basert på 2.1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt navi system er jo helt utdatert og er kostbart, og tidskrevende å innstallere.

At dynavin ikke fikser slik at man kan styre OBC'en i bmw'en er en kjempestor minus, og det har jeg gitt tilbakemelding på. Faktisk derfor jeg ikke engang tenkte på det i min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når flere av forhandlerne, og alle oss vanlige, gir tilbakemelding på at e39 enheten må få et bedre utseendet og større skjerm, og styring av obc, så burde vel dynavin få gjort noe med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig der, men de bruker sikkert ikke mer tid på å utvikle noe nytt til den bilen, og konsentrerer seg vell mer om nye modeller. Slik som den nye spilleren vi har fått inn til E90 serien...

Det ville nå vært litt merkelig egentlig, er vel flere E39 enn e60 for eksempel eller flere E46 enn E90.

Dessuten kan det jo like gjerne komme konkurenter til Dynavin og Hualigan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig der, men de bruker sikkert ikke mer tid på å utvikle noe nytt til den bilen, og konsentrerer seg vell mer om nye modeller. Slik som den nye spilleren vi har fått inn til E90 serien...

Det ville nå vært litt merkelig egentlig, er vel flere E39 enn e60 for eksempel eller flere E46 enn E90.

Dessuten kan det jo like gjerne komme konkurenter til Dynavin og Hualigan.

Joda, jeg er enig der og. Bare jeg som spekulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...