MikaelR Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Var heldig å vant meg verktøyskap fra garage15.no Det der store bilde på veggen trur jeg det va jeg som tok? morsomt roarholt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Det kan godt stemme ja! Tror jeg kontaktet deg for å få det i høy oppløsning Likte bildet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Det kan godt stemme ja! Tror jeg kontaktet deg for å få det i høy oppløsning Likte bildet der! Fikk du det i bedre oppløsning? Kommer du på Sommertreff acr 2014? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 ser jo ut som du har det rimelig på stell i garasjen din kjøleskap og sofa, så er det komplett! Grusomt fin bil, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Fikk du det i bedre oppløsning? Kommer du på Sommertreff acr 2014? Heisann, ja gjorde det, så takk skal du ha! Har tenkt meg på Vårtreffet på ACR ja! Vært der siste 3 sommerne nå så det er tradisjon det Arbeider offshore så er alltid litt bingo om man er hjemme eller ikke, men har gått bra til nå ivertfall. R.Steffensen: Jo det begynner å bli nå Kjøleskap har jeg under arbeidsbenken, men sofa har jeg ikke ennå. Skal bygge en liten garasje til for konebilen så blir denne kun for M3`n og FZR`n roarholt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Jeg liker også Warsteiner look, men valgte den til e36, hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 Knalltøff bil du har der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Råå bil du bygde deg her Synd at den ble solgt.. Vet du hvordan det står til med den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 1, 2015 Forfatter Share Skrevet November 1, 2015 Jo bilen ble solgt til en kar bare 3-4 mil fra meg og han holder bilen i bra stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Godt å høre Noen nye bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 1, 2015 Forfatter Share Skrevet November 1, 2015 Her er fra gatebilfestival i Surnadal i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Desember 29, 2019 Share Skrevet Desember 29, 2019 (endret) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117054573. Solgt i 2018 Endret Desember 29, 2019 av mossing 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Risan Skrevet November 19, 2020 Share Skrevet November 19, 2020 Denne lever ennå. En kollega av meg som eier den nå. Stått ute en stund etter motorhavari men ser ut som at den skal fikses opp igjen nå IMG_1127 by mariusrisan, on Flickr IMG_1128 by mariusrisan, on Flickr IMG_1131 by mariusrisan, on Flickr Lars89, Marius2002, Mathiseen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.F Skrevet August 24, 2022 Share Skrevet August 24, 2022 fikk inn ett snikfoto på gatebil Marius2002, ///M-ini95, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå