flobben Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Rå bil ingen tvil om det... jeg vil også ha Tror nesten jeg hadde krevd at forhandler skaffa 19" til deg, du kommer til å angre hvis ikke, og siden 17" sikkert er såpass dyre så kommer du ikke til å bytte de ut uten videre heller. Så prøv å mas litt mer på de og få til en ordning der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Rå bil ingen tvil om det... jeg vil også ha Tror nesten jeg hadde krevd at forhandler skaffa 19" til deg, du kommer til å angre hvis ikke, og siden 17" sikkert er såpass dyre så kommer du ikke til å bytte de ut uten videre heller. Så prøv å mas litt mer på de og få til en ordning der Var helt uaktuelt for bmw tyskland å sette på større enn 17". Kommer til å trege men jeg må ha vinterdekk, Noe dritt, men men , Heldigvis kort vintersesong i stavanger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 gratulerer med ny bil! ser at du har den nye i-drive med knapper, men det er gammel i-drive program i skjermen, er det feil eller skal det være sånn? jeg har den nye i-driven nå og syns den er mye mere behagelig å bruke enn den gamle ihvertfall. kanskje du kan oppgradere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 gratulerer med ny bil!ser at du har den nye i-drive med knapper, men det er gammel i-drive program i skjermen, er det feil eller skal det være sånn? jeg har den nye i-driven nå og syns den er mye mere behagelig å bruke enn den gamle ihvertfall. kanskje du kan oppgradere?? Biler med navigasjonssystem business hadde fortsatt den gamle iDrive, men med den nye multikontrollen etter 09/2008. Navigasjonssystem business i kombinasjon med ny iDrive ble ikke tilgjengelig før i 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 daså, trodde det var noe feil her. men da vet jeg det. kanskje oppgradere til proff navi ved å bytte til større skjerm bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 men får du med 17 tommers tyskevinterhjul? Det er verdiløst!!Hør om de bare kan legge ved ett sett med 18 tommers felger, nordiske dekk kan du da kjøpe i Norge. Ps jeg har ett sett sorte lister innvendig til bilene som du kanskje kan få kjøpe. Ligger i esker har montert de enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Gratulerer med kanongrom kjerre!! Blir vel ei fin regning fra statskassa når du skal gjøre opp engangsavgiften på denne,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 men får du med 17 tommers tyskevinterhjul? Det er verdiløst!!Hør om de bare kan legge ved ett sett med 18 tommers felger, nordiske dekk kan du da kjøpe i Norge. Ps jeg har ett sett sorte lister innvendig til bilene som du kanskje kan få kjøpe. Ligger i esker har montert de enda. Hei pris for de listene? er det komplett sett? til den nye idriven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 ang skilter, hvorfor ikke ta rk eller rf ?? Synes jeg ser så mange BS regga biler, og tenker på BullShit eller BS bildeler hver gang jeg ser det, så det synes ikke jeg er så kult. Også til oss nysgjerrige: hva havner regninga for engangsavgiften og momsen på?? Må bli noe i granskauen høyt ?? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Gratulerer! Artig motor det der Ville ikke hatt BS. Blir for sossete imo (spesielt hvis man ikke bor i bærum...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Det med skiltene var egentlig bare for å høre om det er noen som bryr seg hvis de skulle kjøpt bil.... Jeg bryr meg ikke , men har hørt at BR er "riktig" Noen som vet om det går å oppgradere Navi buisniss til Navi Proff?? Dette blir bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Då nærmer dagen seg. Ble å ordne en del papirer i siste liten. Måtte sende fullmakt til forhandleren i dag slik at han kan registrere bilen for meg til jeg kommer ned på fredag. Måtte sende det med DHL i dag og de skulle ha 2000Kr for å få det ned før kl 9 i morgen tidlig, billig..... Pengene er satt over og kontrakt skrevet under. Fra munchen til Hirtsals er det 130 mil kan fort bli en lang tur på en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 PEN bil!! 1300km på en dag der nede går fint, hvertfall i den bilen. Jeg kjørte fra Nürburgring til Gøteborg på en dag, det var 1180km i en gammel E30! Var vel 12 timer på veien, snittfart på 113km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.larvik Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Kjempefin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Grattis med flott bil med rått maskineri. Godt å få en hvit E92 335ci tilbake til Stavanger igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå