tommyheimberg Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Er det din Morten?, eller gammelt bilde av denna her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Jeg har ikke brun e28r. Er ikke gammelt bilde av denne heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Er jo bare et par uker siden denne stod på oslo motor show, Kan vell ikke stemme da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Er jo bare et par uker siden denne stod på oslo motor show, Kan vell ikke stemme da? tar vel ikke lang tid å demontere denne tel grunn hvis man går inn for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Kan ikke noen som kjenner Pedi få tak i ett svar da, så slipper vi å sitte her å synse? Han har vel en tråd på Bimmeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Still lookin' good Pedi! Gratulerer med nytt hus og det som følger! Pedi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Utrolig bil.... helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Kan ikke noen som kjenner Pedi få tak i ett svar da, så slipper vi å sitte her å synse? Han har vel en tråd på Bimmeren?Jo, men er ikke blitt oppdatert på en stund der heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Er nok bare en som har lakkert likt tenker jeg. Mener jeg så det på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Er nok ikke min bil nei... Min står ren og tørr i garasjen på egne hjul Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Godt å se at du stikker innom her litt Pedi, og godt at bilen er som den forsatt er Skjønner ikke helt hvilke hensikter egentelig noen har med å sette ut "falske rykter"... Pedi og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Nei, ikke vet jeg. Men min lever nå i beste velgående, og brukes nå til allslags hele sommeren... Morty999, Mjørgen, -Roger- og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Det siste bildet der,er så rått. En premiesanker av en bil samtidig "rydde litt i hus og hjem med henger bil".Fantastisk.Er sånn jeg liker men det vet du jo . knoskar og Pedi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 falske rykter var det vell ikke var vell heller for å få litt liv i denna tråden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 Denne tråden er vel egentlig litt oppbrukt, er den ikke det da? Den har jo fulgt en bil fra A til ca Å, og det er jo ikke så særlig mye mer spennende å skrive - for jeg har jo ikke akkurat planer om bygge om bilen til hver sesong. Når jeg en gang i fremtiden begynner å skru igjen, så er det jo for å begynne på neste prosjekt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå