Gå til innhold

hvilken ville du ha valgt av bmw x6 35d eller F10 530da?

hvilken ville du ha valgt?  

68 stemmer

1. 1. hvilken ville du ha valgt?

• BMW X6
      31
    • BMW F10 530
      37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på hvor mye annet fint man kan kjøpe til prisen av en X6 vil jeg mene at det er rimelig dustete å kjøpe den bilmodellen. X6 er trolig BMW minst intelligente prosjekt gjennom tidene... en boyracer... :roll:

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

man kan kjøpe m5 e60, m3 e92, f11 eller annet gromme modeller, men det er snakk om disse to bilene. akkurat disse 2 bilene som er linket til.

jeg har sett på mye annet og lyst på ditt og datt, men nå som jeg har mulighet og skal ha ny bil, så blir det plutselig vanskelig.

men nå som jeg har mulighet og vet at lånet og kapitalen er der, så jeg stresser ikke, blir ikke no ny bil i år ihvertfall.

Skrevet

På generelt basis ville jeg ha valgt en F10 fremfor en E71, men når det gjelder de aktuelle bilene hadde jeg valgt E71. At man idag kan bestille en slik 530d med absolutt alt av utstyr og ikke ta med komfortseter på listen samt å velge beige dashbord er for meg et mysterium. Selv om F10 vil være det vanligste synet i trafikken er ikke det noe å ergre seg over da jeg vet med meg selv at "min" F10 ville ha skilt seg totalt ut fra alle andre standard F10 med 16" hjul og minimalt med utstyr.. ;)

Det er stor forskjell på dette...

aboe0sr1yslrg1a2fzvj.jpg

7hknfat7k4brpvurmgwi.jpg

Skrevet

Jeg skulle vært veldig trygg på en butikk som ikke er merkeforhandler før jeg brukte 900 000 på en bil der.

Skrevet

den 7ern der er ikke bra utstyrt bil forhold til den jeg prøvde. utenom dvd system bak så mangler den en del.

jeg har prøvd en 730 med nesten alt utstyr mangler kun dvd system bak, var konge bil pga alt det utstyret, men komfortabelen av kjøre den var laaaangt fra forventning.

Skrevet

AT Bil er så seriøs at det er ikke er noe problem der ifra. tilsammen har hele familien min og kjente per soner kjøpt over 30 biler fra dem i løpet av siste 5 år.

Skrevet

grunnen jeg ikke vil ha x5 var at det er 3 stk i familien allerede. vi har nesten en gang i mnd familie samling, litt kjedelig alle har x5 på parkering plassen. er 4 stk hvis vi tar med 2005 modellen også.

liker x5, men er såååå mange av dem her i oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...