Pal Ostgard Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Skrevet Desember 14, 2015 Da var nytt koffertlokk innkjøpt,da er det altså nesten bare taket som ikke er byttet..
Pal Ostgard Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Skrevet Desember 29, 2015 Da er tannstang ombyggingen ferdig,da ble det altså både original bredde og plassering ,og til og med originale styrestag. Rattutslaget ble også tilnærmet lik original. Etter forstillinga var ferdig monterte jeg bakstillinga også og fikk putta på noen hjul,så nå står den på hjula igjen for første gang siden desember 2010 Siden bilen står på hjula nå, har jeg en karosserisnurre til overs,kostet meg vel drøye 1000kr pluss noen timers jobb,så hvis noen trenger er den til salgs for ca800kr. Kan jo selvfølgelig tilpasses andre biler også,men er bolt on på E21 BmwE30cab og Hardtop reagerte på dette 2
BmwE30cab Skrevet Januar 6, 2016 Skrevet Januar 6, 2016 Bare til opplysning sjekkes denne tråden hver dag for oppdateringer:) Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Skrevet Januar 6, 2016 Bare til opplysning sjekkes denne tråden hver dag for oppdateringer:) He he,blir nok stille noen uker,bygger nytt kjøkken... Men skal oppdatere når jeg begynner å hekte på dører,panser osv for å sjekke åpninger før den skal på lakkering
Freakshow Skrevet Januar 13, 2016 Skrevet Januar 13, 2016 rått prosjekt!!! Pal Ostgard reagerte på dette 1
Steffen Hansen Skrevet Januar 14, 2016 Skrevet Januar 14, 2016 Flott prosjekt, og alltid kjekt og se litt custom arbeid! Når det gjelder bakstillingen, ble den bare sandblåst, grunnet og lakkert med 2komp? Har plukket ned alt under på min og skal snart sandblåse, men usikker på om jeg skal lakkere med skikkelig 2komp eller pulverlakkere :/ Kjøpte du nye bolter/muttere eller har du behandlet dem og på en eller annen måte? Jeg vurdere og legge mine i et bad sånn de blir helt rene, forså og bruke bruneringssette fra gasolin for og få dem svarte igjen.. Bare litt usikker på holdbarheten..
Pal Ostgard Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Skrevet Januar 15, 2016 Flott prosjekt, og alltid kjekt og se litt custom arbeid! Når det gjelder bakstillingen, ble den bare sandblåst, grunnet og lakkert med 2komp? Har plukket ned alt under på min og skal snart sandblåse, men usikker på om jeg skal lakkere med skikkelig 2komp eller pulverlakkere :/ Kjøpte du nye bolter/muttere eller har du behandlet dem og på en eller annen måte? Jeg vurdere og legge mine i et bad sånn de blir helt rene, forså og bruke bruneringssette fra gasolin for og få dem svarte igjen.. Bare litt usikker på holdbarheten.. Den ble sandblåst,grunnet og lakkert med 2komp lakk som sandblåseren bruker på lastebil rammer osv. Jeg kjøpte nytt boltsett til for og bakstilling.
Pal Ostgard Skrevet September 25, 2016 Forfatter Skrevet September 25, 2016 Da har det blitt en stund siden sist ser jeg,så tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering. Er ikke så mye som har skjedd siden sist,men har fått på dører,panser,skjermer og koffertlokk for å sjekke at åpninger stemmer før bilen skal på lakk. Planen var å sende bilen på lakk nå i høst,men har bestemt meg for å bygge ny garasje/verksted nå,så da venter jeg til den står ferdig. Blir nok først litt utpå våren en gang,men blir veldig deilig å trille ny lakka bil inn i ny garasje når jeg skal i gang med monteringen:) Ny Kamei frontspoiler er siste Ebay kjøpet;) M-jakob, Marius2002 og Bimmerlorris reagerte på dette 3
Pal Ostgard Skrevet Desember 23, 2016 Forfatter Skrevet Desember 23, 2016 Da står bilen lagret på en låve,i påvente av sitt nye hjem Har sett flere har lagt ut bilder av sine garasje prosjekter,så tenkte jeg skulle legge ut et bilde av hvor langt jeg jeg har kommet med min. Har fått sprengt bort masse fjell,støpt plate og satt opp Leca. Så nå håper jeg den snøfrie vinteren fortsetter for da blir det full fart med reisverket i januar. Maggi93 og M-jakob reagerte på dette 2
Pal Ostgard Skrevet Juli 20, 2017 Forfatter Skrevet Juli 20, 2017 Må vel innrømme at bilen har gått fra langtids prosjekt til evighets prosjekt egentlig, men har restaurert hus og de siste månedene har jeg bygde ny garasje/verksted også. Garasjen er ferdig utvendig men er en del igjen å gjøre innvendig før E21 kan begynnes på igjen. Nå er det båtlivet som gjelder,så blir nok høst igjen før det skjer noe mer er jeg redd. Bilen har allerede kostet en liten formue,så bilen SKAL fullføres på en eller annen måte.. Her er et par bilder av hobbyrommet til far NaCel, JE, Bols'n og 1 annen reagerte på dette 4
Bols'n Skrevet Juli 27, 2017 Skrevet Juli 27, 2017 Knallbra hobbybule du bygger Pål. Du kommer sterkt tilbake når ting faller på plass rc avdeling oppe eller?
Pal Ostgard Skrevet Juli 29, 2017 Forfatter Skrevet Juli 29, 2017 Blir en trapp opp på endeveggen i åpningen til løftebukken og da blir det lager til deler/dekk osv der oppe. Tror nok også jeg skal ha kompressor og en del verktøy der oppe spesielt større ting som gjerdesag/kappsag og andre ting som tar mye plass og ikke blir brukt så ofte. Vil ha minst mulig ting nede som tar opp gulvplass,så kanskje det går an å holde litt orden også Bols'n reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Mars 24, 2018 Forfatter Skrevet Mars 24, 2018 Da var det lenge siden sist igjen gitt.. Garasjen er så godt som ferdig og bilen har kommet inn i varmen. Venter nå på at lakkeren skal komme på en befaring for å høre litt hva han vil jeg skal gjøre før han får bilen og få en ca pris på herligheten I mellomtiden har jeg begynt å få shinet opp diverse deler så det ligger klart når bilen kommer fra lakkering. På plass i ny garasje Litt støvete,men det begynner å ta form. Nylakka deler Ny Zender kopi spoiler. Marius2002, danskiii, hsd og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå