-Martin- Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 BMW 130i Performance LCIStarten på første post:Det er ca 1 mnd siden jeg kjøpte denne "råtassen" men jeg har ikke hatt tid til å lage noen tråd om den.Bilen er en 2007 mod BMW 130i, Montegoblau, som ble importert fra tyskland i April 2010, der har den vært eid av en ansatt i BMW.Etter ankomst Norge ble den påkostet BMW Performance utstyr og annet orignalt utstyr (bortsett fra quaife-diff) for ca 200'000 inkl. lakk og montering.Den har gått kun 26'000KM, så det er litt bil igjen til meg! Bilen er i mine øyne perfekt så jeg kommer nok ikke til å gjøre mye annet enn å kjøre og fylle bensin, mye bensin. Med Performance eksosanlegg og innsug er det fort å tråkke litt mer enn nødvendig på gassen Jeg kom foresten på at jeg er på utkikk etter noen som kan kle om interiørlistene i Alcantara med hvit søm, i samme stil som BMW 1M.Har planer om å få brukt bilen litt i sommer, Det blir forøvrig på BMWCCN sine banetreff, men også en eller flere turer til ringen. I den anledning trenger jeg tips til hva dere bruker for å feste videokamera i bilen!Jeg har ikke fått tatt noen bilder av bilen etter at den ble min, men jeg tar meg frihet til å hente litt fra annonsen på FINN...Ekstrautstyr1CD Brake Energy Regeneration2KF BMW 18” Lettmetallfelger, V-eke 217 (tiltenkt vinterhjul)2MR BMW 18” M-sport Lettmetallfelg, Dobbelteke 261 (sommerhjul)235 Avtagbart hengerfeste249 Multifunksjonsratt255 Sportsratt i skinn321 Lakkerte eksteriørdetaljer339 Høyglans Shadow Line4BZ Interiørlister i lys titan403 Elektrisk takluke i glass411 El. Vinduer foran og bak423 Gulvmatter i velour430 Automatisk avblendbare utvendig speil, el. innfellbare431 Automatisk avblendbart innvendig speil473 Midtarmlene foran481 Sportsseter foran493 Oppbevaringspakke494 Setevarme foran502 Lyktespylersystem507 Ryggesensorer (PDC)520 Tåkelys521 Regnsensor522 Xenonlys for nær- og fjernlys534 Klimaautomatikk540 Cruise controll6FL USB audio-grensesnitt606 Navigasjonssystem Business6NN Mobiltelefonforberedelse med Bluetooth-grensesnitt (basic – ettermontert)7RP Advantage pakke775 BMW Individual antrasitt taktrekkxxx BMW Performance frontspoilerxxx BMW Performance sideskjørtxxx BMW Performance bakfangerxxx BMW Aerodynamikk takspoilerxxx BMW Performance luftinntakxxx BMW Performance eksossystemxxx BMW Performance bremsesystemxxx BMW Performance ratt i alcantara med displayxxx BMW Performance rattdeksel i alcantaraxxx BMW Performance short-shift girsystemxxx BMW Performance belyste innstegslisterxxx BMW Performance girkule i alu./alcantaraxxx BMW Performance girmansjett i alcantaraxxx BMW Performance handbremsehandtak i alu./alcantaraxxx BMW Performance aluminiumspedalerxxx BMW Performance fothviler i aluminiumxxx BMW ALPINE HiFi høyttalersystemxxx BMW Sport antennestav (kort)xxx BMW Solbeskyttelse for bakrutenxxx HARTGE sportsfjærerxxx Quaife differensialsperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 grattis med kul vogn. er ikke mange av den i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Grattis med übergrym 1er. Så den da den lå på finn.no. Utrolig lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Rått, rett og slett Hvilken funksjon har de greiene på rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Feteste 1'ern jeg har sett! Gratulerer så mye med det som trolig må være en av forumets mest morsomme biler Eneste som kan være et alternativ å ettermontere på denne burde vel være en ESS kompressor..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 råtass dette ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 fantastisk morsom bil - og tidligere eier er vel kjent for å ta godt vare på sine biler? så gratulerer så mye med leketøyet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Du som kjøpte denne lekkerbisken ja kjøpte min 120d nettopp, må si jeg siklet på denne vanvittig lekker, vanvittig rå og vanvittig dyr Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 gratulerer med strøken bil! her var det MYE som var riktig må være feteste 1`ern jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Knalltøff bil! Bare "pynt", eller har rattet noen spesielle funksjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 den var heftig!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Hyggelig å se at folk liker bilen! Performancerattet har et display som viser; Stoppeklokke, rundetider, seksjonstider, 0-400m drag, G-måler og Olje & Vanntemp. De to "stripene" på hver side av displayet er shiftlights. Se denne videoen for en kjapp demo (ikke jeg som har laget den): Jeg er veldig fornøyd med bilen, selv om det er norges dyreste 1-serie så er den et bra kompromiss mellom å tilfredstille de praktiske behovene jeg har, og tilfredstille "guttungen" i meg ESS kopressor hadde uten tvil vært helt sykt! Men det er desverre prisen også, det blir nok bare vanlig vedlikehold og kjøreglede i mitt eie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Fancy biL!! jeg vil også ha det rattet der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Er det 265 eller 272hk 3literen i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Denne er bare helt rå! Håper det blir flere bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå