T. Thøgersen Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Det er vel flere som "sliter" med akkurat det samme som deg med de dekka der etter det jeg har lest. Men hvor farlig det er i praksis, er jo en annen sak. Har kjørt noen runder med min 1serie på Ringen med RFT dekk, jeg ble imponert over hvor bra de egentlig satt, hvertfall til å være gatedekk. Men det er ingen tvil om at R-dekk er bedre til å piske rundt, runde etter runde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 RFT stod absolutt ikke tilbake hva grep angår, men likte ikke den stive sideveggen. Jeg tror dekket begynte å gå i "oppløsning" under de varmeste dagene på Rudskogen ifjord, merket da at det dukket opp noen sprekker og ei lita flenge i. Kjørte mange mil under vanlige forhold uten at det utviklet seg, -og selv på ringen var det kun flenga som ble større, ingen av sprekkene endret seg. Hvis jeg husker det så skal jeg se om jeg kan få tatt bilde av dekkene imorgen. Kan legge ved noen bilder av "GP-Paddoc'en" jeg fant på Iphonen ikveld... Chris Harris rigger opp kamera utstyr for å filme en artikkel om Noble M600. Fant dette bildet på Scanorama forsiden når jeg fløy til Stavanger før påske... Artig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Der var endelig tråden, ja, kost meg med lesning nå! Lenge siden sist det var gjort noe her, ser jeg. Sommerferie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Martin, hvor ble det av filmen fra banekjøringa på ringen? Du må forresten komme en tur til Drammen snart, så fort E30'n er ferdig må vi ha en fotoshoot i Elvebyen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 skjer med å være gay a?? må få gjort litt med bilen skal du få noen gode rundetider på ringen i 2013 da må vel bli coilovers snart.. er liksom det naturlige neste steget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Ny film av vidunderet til Martin fra ringturen vår i mars.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Nå er øyestenen min til salgs! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39314154 Det er med tungt hjerte, at min betydelig påkostede 130i vurderes solgt. Dette er en helt utrolig kjøremaskin som det ikke finnes maken til i Norge. Nydelig bil som rett og slett bare må oppleves! Bilen ble importert til Norge i 04/2010, da ble den påkostet BMW Performance utstyr++ for betydelige summer. Se utstyrslisten under. Bilen har fulgt alle servicer på BMW-verksted, har nye bremseklosser foran og bak. Samt splitter nye sommerdekk av svært høy standard, Pirelli PZero Rosso, 225/40-18 og 225/35-18. Med eksosen og luftinntaket fra BMW Performance har den, den samme rå motorlyden med snerr som M3. Ring/sms/mail for mer info om denne unike 1-serien. Ekstrautstyr 1CD Brake Energy Regeneration 2KF BMW 18" Lettmetallfelger, V-eke 217 (Vinterhjul) 2MR BMW 18" M-sport Lettmetallfelg, Dobbelteke 261 (sommerhjul) 235 Avtagbart hengerfeste 249 Multifunksjonsratt 255 Sportsratt i skinn 321 Lakkerte eksteriørdetaljer 339 Høyglans Shadow Line 4BZ Interiørlister i lys titan (med karbonfolie) 403 Elektrisk takluke i glass 411 El. Vinduer foran og bak 423 Gulvmatter i velour 430 Automatisk avblendbare utvendig speil, el. innfellbare 431 Automatisk avblendbart innvendig speil 473 Midtarmlene foran 481 Sportsseter foran 493 Oppbevaringspakke 494 Setevarme foran 502 Lyktespylersystem 507 Ryggesensorer (PDC) 521 Regnsensor 522 Xenonlys for nær- og fjernlys (BiXenon) 534 Klimaautomatikk 540 Cruise controll 6FL USB audio-grensesnitt 606 Navigasjonssystem Business 6NN Mobiltelefonforberedelse med Bluetooth-grensesnitt 7RP Advantage pakke 775 BMW Individual antrasitt taktrekk xxx BMW Performance frontspoiler xxx BMW Performance Sort grill/nyrer (Original fullchrome medfølger) xxx BMW Performance sideskjørt xxx BMW Performance bakfanger xxx BMW Aerodynamikk takspoiler xxx BMW Performance luftinntak xxx BMW Performance eksossystem xxx BMW Performance bremsesystem xxx BMW E93 M3 Krengestag foran xxx BMW E82 1M Krengestag bak xxx BMW Performance ratt i alcantara med display xxx BMW Performance rattdeksel i alcantara xxx BMW Performance short-shift girsystem xxx BMW Performance belyste innstegslister xxx BMW Performance girkule i alu./alcantara xxx BMW Performance girmansjett i alcantara xxx BMW Performance handbremsehandtak i alu./alcantara xxx BMW Performance aluminiumspedaler xxx BMW Performance fothviler i aluminium xxx BMW ALPINE HiFi høyttalersystem xxx BMW Sport antennestav (kort) xxx BMW Solbeskyttelse for bakruten xxx HARTGE sportsfjærer xxx Quaife differensialsperre xxx Defa warmup m/motorvarmer og kupevifte. Annonseselgere er uønsket. BMW kan vurderes i innbytte. (Nyere 3/5-Serie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 nydelig bil, lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Fantastsik bil. Håper den havner i et godt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Takk for det, gutter! Satser på at det er seriøse folk som kjøper sånne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Har du montert Defa'n selv? Vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Har ikke gjort det selv, så det aner jeg ikke. Men det kommer jo veldig an på hvor stor pakke du skal ha. Er vel ganske grei skuring hvis du har ordentlig verktøy og en bukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Har ikke gjort det selv, så det aner jeg ikke. Men det kommer jo veldig an på hvor stor pakke du skal ha. Er vel ganske grei skuring hvis du har ordentlig verktøy og en bukk. Okei, for se om det blir montering snart men er litt synd at du skal selge, hva blir det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Hvorfor skal du selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Har kjøpt meg hus, så da må desverre pengebruken omdisponeres litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå