mrmpower Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 gratulere da, ser ut som en kanon flott bil!
PenguiN- Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Takk for det gutter! håper alt går i orden og det kommer helt sikkert tråd om bilen i løpet av neste uke
Mikael-B Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Gratulerer med flott cruisetralle! De setene er fantastiske
PenguiN- Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 takk for det! skal se om jeg får tak i nakkestøttene som har sånn pute de ser syyykt chill ut iallefall!
BRIO Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Grattis med flott bil Du må ikke bekymre deg for manuell gear. Jeg kjøpte selv en 525d med manuell, og tenkte litt de første ukene at det var feil på en slik bil, men nå synes jeg det fungerer utmerket. Dreiemomentet er så bra at du sjelden trenger geare når du cruser av gårde.
*MrB* Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Hadde vært mer skeptisk til det taket enn manuell og km stand. Men det var en fin bil, så gratulerer
Robin L Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 hørtes ut som et greit valg gratulerer på forhånd! pen bil, godt utstyrt også. så ut som digge seter iaff vil si at manuell er ett pluss når bilen begynner å få litt km jeg da. manuell går sjeldent i stykker. har hørt om flere innpå her som har havarert automatkassa på bilen sin innpå her. spesielt med chip.
Saltkjelen Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 takk for det! skal se om jeg får tak i nakkestøttene som har sånn pute de ser syyykt chill ut iallefall! Jeg antar at det er snakk om nakkestøttene til komfortseter? Isåfall _må_ nakkestøttene som er i bilen være elektrisk justerbare. Uansett så vil nok ikke disse ha noen verdi på noe annet enn komfort eller sportsseter ettersom du ikke vil få nakkestøtta nærme nok. Alternativt kan selvfølgelig være nakkestøttene til std- og sportssetene fra 09/2007 være et alternativ med uttrekkbar "pute"..
PenguiN- Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Da glassluken ikke fungerte plutselig, samt nøkler og radiosignal var elendige ble bagasjeroms ledningene sjekket. 4 brudd !! glad det blir ordnet før jeg overtar bilen meen, enda litt mer venting :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå