Orjan Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Ja da har jeg nok en gang klart å svi av masse peng på en gammel bil... Satser på at denne er i noe bedre stand enn den forrige jeg kjøpte Kontrakten er enda ikke signert, så et lite forbehold er det, men jeg er så gira etter å fortelle dette til noen... Bilen er en sein 1979-modell med kun 118000km og en av de peneste jeg vet om - og nå er'n snart min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 dæven, råfet e21!! gratulerer med nydelig eksemplar sekser i den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Ja da har jeg nok en gang klart å svi av masse peng på en gammel bil... Satser på at denne er i noe bedre stand enn den forrige jeg kjøpte Kontrakten er enda ikke signert, så et lite forbehold er det, men jeg er så gira etter å fortelle dette til noen... Bilen er en sein 1979-modell med kun 118000km og en av de peneste jeg vet om - og nå er'n snart min Grattis !!! Så rimelig fin ut denne !!! Jeg har fått mer og mer smaken på de gamle bmw`ene. Kunne godt ha tenkt meg en bmw fra 70 tallet !! Du kommer sikkert ikke til å angre på dette kjøpet vis den er så fin som den framstår !! Lykke til med en gammel klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 føtte helvette. Gratulerer Strøøken, den er vel restaurert? Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Rå deilig !!! Ka e d da? 323i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Den så sykt pen ut Skikkelig gromvogn det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Sitter og ser på e21 og e28.. Men denne var jo helt syk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 er så "nybil-rusa" at jeg glemte å nevne at det (selvfølgelig) er en 323i. Og den er faktisk urestaurert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 På forhånd (med forbehold) gratulerer med en nydelig E21. Flott farge og meget riktige felger! Og gromt med Alpinafronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 På forhånd (med forbehold) gratulerer med en nydelig E21. Flott farge og meget riktige felger!Og gromt med Alpinafronten! +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Se der ja. Nå begynner det å likne noe. Gratulerer med flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Ja, den der var feeeeeit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Nydelig eksemplar E21! Her trengs det kun senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Nydelig eksemplar E21! Her trengs det kun senk! Edit: Her kom det vist 2 inlegg fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Masse mer bilder her http://galerie.motorfacts.de/main.php?g2_itemId=50494&g2_page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå