fxslin Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Kul bilpark! Bare å kjøre på å få gjort ting, så vi får flere poster her i tråden din. Skal følges med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 6, 2019 Forfatter Share Skrevet April 6, 2019 Ja, må prøve å få gjort noe med bmw'ene. Men jeg er jo glad i flere bilmerker jeg da.. Så i dag skal jeg å hente ut 2 biler fra låven, en Trans Am og en Audi W12 og så finnes det 2 stk Audi V8 som blir brukt litt med prøveskilter. Men når den nye regelen med 20 års grense for avgiftsfritak trer i kraft, så kan jeg registrere de på Norske skilter Han som skulle komme og se om han ville ta på seg sveisejobben på 6 serien har jo selvfølgelig ikke fått mulighet til å komme enda. Får håpe han kommer innom i løpet av helgen. Jeg må også gjennom en ny operasjon i ryggen om noen få dager. Da skal det stives av 2 stk ledd til i ryggen min, og da går det noen måneder før man får gjort noe særlig fysisk jobb igjen. Så ting blir å ta tid... Trans Am Audi A8 W12 Audi V8 4.2 Og den andre Audi V8 4.2 sveigis, tambur4 og marhag11 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 17, 2019 Forfatter Share Skrevet April 17, 2019 Fikk besøk av personen som skal fikse rust på 6 serien for en stund tilbake. Så da har vi i alle fall lagt en plan. Blir levering av bil til han, når kroppen har kommet seg etter operasjonen med å stive av 2 ledd i ryggen. Han rustsveiser på hobby basis, så det kommer nok til å ta litt tid. Men jeg vet han gjør veldig bra jobb, så da får det heller ta den tiden det tar, og prisen blir snill den også. 6 serien blir å få Hartge motoren også, så slipper jeg å styre med statens vegvesen med godkjenning av turbomotor, så da selger jeg heller turbomotoren... Ble plutselig salg av 3 serien også, så nå går nok den en bedre tid i vente. Han som kjøpte den skulle plukke den helt i biter og gi den full overhaling, så da blir nok den skikkelig pen når den blir klar igjen. marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 17, 2019 Share Skrevet April 17, 2019 Blir godt å se 6’ern på vegen ettervert! Håper han gjør en sikkelig jobb så det ikke kommer tilbake med en gang🙈 god bedring til deg også! Håper både du og 6’rn blir bra igjen!😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 18, 2019 Share Skrevet April 18, 2019 Flotte Audier og en rå Trans Am du har her . Godt e24en kommer på vei ,men viktigst er jo å få orden på rygg .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Hvordan går det her 😁? Er ikke int. I og selge RS hjula 🤔? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 18, 2019 Forfatter Share Skrevet November 18, 2019 Nei, må vel ha de felgene en stund til. Har begynt og bygge om med bredere ringer. sveigis og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 18, 2019 Share Skrevet November 18, 2019 Det blir kanonbra 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet November 28, 2019 Share Skrevet November 28, 2019 Kunne også tenkt meg hjula dine😍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå