Gå til innhold

BMW dieselmotorer


TRF
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjører med et oppsett som gir ca 260HK på samme motor som deg, altså M57D30 med 184HK originalt.  Denne pakken har jeg handla fra TRF-Racing. Utenom mapping så består den av større Intercooler og ny "full flow" downpipe, du fjerner altså katalysator og erstatter den med et rør uten motstand.  DU kan selvsagt programmere disse motorene opp til 250HK men personlig hadde jeg ikke turt å gjøre det hvis du er ute etter et holdbart oppsett. Jeg har montert eksostempmåler og når jeg ser hvor varm eksosen kan bli med hardkjøring hadde jeg aldri turt å kjøre med 250HK og katalysator.  Den turboen din får isåfall et fælt liv.

 

De som er dyktige å mappe er de som lager et holdbart oppsett, å tøye strikken for langt kan alle som driver med dette.

Når det er sagt så gikk jeg også fra ca 220HK til 260HK og det var definitivt verdt det. Kan absolutt anbefale TRF-Racing produker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny konkurranse på gang!

 

Vi GIR BORT en TRF Performance egr erstatter! For å delta må du trykke på "Følg denne loggen" i TRF Performance loggen, her:

 

http://bimmers.no/blog/4-trf-performances-logg/

 

For ikke å snakke om at det er lurt å følge denne loggen, da det vil bli presentert nyheter og flere konkurranser her i tiden som kommer :)

 

-TRF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke om det er riktig plass å spørre, men hvor sitter termostatene på m57d30 (e39 530d facelift)? egr-termostaten er jo grei nok, men hvor sitter den andre? og hvor lang tid må jeg beregne på å bytte begge to? hvis jeg setter klemmer på slangen(e) som løsnas, kommer likevel all kjølevæska te å renne ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...