Gå til innhold

BMW dieselmotorer


TRF
 Share

Anbefalte innlegg

TRF-Racing: Har du tukla noe med n57d30? Har 530d med 258 hk. Ser at samme motor (tilsynelatende) brukes i 535d og M550d, men da med hhv. 2 og 3 turboer. Så lurer på hva som er innenfor rekkevidde for 530?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les første side, tenk på nytt.

2004 530d ? Fjernet dpf? (03 fantes uten)

 

 

 

 

Over på noe annet, liten produkt teaser: (nærmer seg endelig lansering!!!!)

 

attachicon.gifTeaser 1.jpg

 

 

 

Ja er en 04 530d med DPF fortsatt på bilen. Men tanken er å bestille tuning og downpipe av deg.

Turbo og DPF var nytt for ett år siden.

Endret av x25Touring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

x25 touring: ok. Da er det veldig spesielt om den ryker svart for å si det mildt. Se etter eksoslekkajse fra manifold (vanlig feil).

Togga: Nydelig motor. Den er dog ikke lik 550d. Men man skal få godt med pulver ut av 3,0d også. Satser på at Steg 2 vil ligge på ca 315-320hk. Ta gjerne kontakt om du er interessert.

Danskii:  Egr delete, og enda viktige TRF EGR Pro, har vi hatt i flere år. Dette er et nytt, unikt, og enkelt produkt for å rette på et omfattende problem på alle generasjoner av m47 og m57.

Endret av TRF-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har bare skrevet hvilke komponenter som melder om feil. Tipper oksygen sensor melder om fo feit blanding jeg, og at sensoren er helt iorden. Du ser på ting i feil rekkefølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har bare skrevet hvilke komponenter som melder om feil. Tipper oksygen sensor melder om fo feit blanding jeg, og at sensoren er helt iorden. Du ser på ting i feil rekkefølge.

 

Ok, da skal jeg i alle fall få sjekket for lekkasjer. Hva med den tempsensoren da? Noen grunn til at den skal melde om feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene døve delen på alle disse motorene, som alltid feiler, som gjør at du til tider fryser lengre enn nødvendig, og at motoren iallefall er litt kald lenger enn nødvendig. vel, nå er straks de dagene forbi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første (og viktigste) del for å fjerne EGR termostaten :)

Dette produktet er i all hovedsak tiltenkt sammen meg TRF EGR Pro. Legg på TRF Swirl erstattere så har du faktisk tatt bort alle de kjente og unødvendige problemene som m47/57 motorene har :)

 

Så med noen enkle TRF produkter tør jeg påstå at man tar en av verdens beste motorer, og muligens gjør den til verdens beste?

 

Også er det litt kult at det er et produkt ingen andre kan tilby noe lignende til :)

 

De som vet at "en sånn skal jeg ha" må gjerne nevne det her, så skal jeg ta høyde for det når første batch kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...