Mattae Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Det skal være fullt mulig det. vnt er kun kontrolert via en vakum solonoid på disse. turbo(garrett gt15) er vel tom på 170ish, dysene må nok også byttes over dette. Må taes dysene og altså. Da blir det vell som nevnt over her for mye bry i forhold til hva man får igjen. Blir jo en del kroner i mapping pga turboen og regner jeg med så. Får heller vurdere steg 2 programmering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kraakevik Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Heisann, noken som veit kor den slangen fra veivhusventilasjonen skal til? Eller skal det ikkje væra noke slange der? står på ein 320d e46 2000 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Ingen slange der på min e39 2001 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kraakevik Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Ingen slange der på min e39 2001 modell. OK, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandere36tds25 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 nåken som veit om m20 520 fra e34 girkassa eller 325 m20 fra e30 passer på m51 i e36? og kva mellom aksling og gir overføring eg må ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 M20/21/51 har samme lutning, så kassene passer således om hverandre. Hvilken mellomaksel du må ha aner jeg ikke, da de sannsynligvis har forskjellig lengde ettersom hvilken bil de er tatt fra. Verdt å merke at de fleste av disse bilene bruker 96mm hardykobling, med unntak av e30 muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 hey, kan både x25dt eller u25dt brukes i e34 525 tds? har en omega motor på hånda.. noe annet som også må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 hey, kan både x25dt eller u25dt brukes i e34 525 tds? har en omega motor på hånda.. noe annet som også må byttes? har du hatt motorhavari eller? Isåfall så er blokk og topp lik, så må du fløtte alt over. Tok ett slik motorbytte engang fra omega til 525 tds å da brukte vi bare topp/blokk, fløtte over alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 jepp, motor er identisk har no eg hørt.. har funnet tak i en u25dt, dvs den har ikke lmm.. har stådd i en omega b, men er BMW motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Egr solenoid/ventilen, den som styrer vakumen til egr. Lager en veldig tikkelyd av og til. Ofte rett etter jeg har stoppet motoren(hører den mye bedre da vertfall) Egr'n er fjernet og slangen fra solenoidn er blendet. Er det feil måte å gjør det på? Kan jeg bare koble fra kontakten på solenoidn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Jeg har blenda helt nede på "vacummanifold" under innsuget og fjerna hele solenoiden + EGR. Den elektriske pluggen henger bare under innsug. Hos meg er EGR programmert bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 (endret) Hei igjen TRF henta meg idag en m51d25 UL ifra 92 e36 325td.. har skjønt det sånn at det forskjell på di er motorstyring, skåle lager og ic selvfølgelig? denne motor ska ned i e34 525 tds 94 mod. m51d25OL står i no.., noe eg må flytte over? eller e det bare plug ang play? startsperra er fjernet på bil.. og har hørt at stempelringer kan gå til fans når motor har stått en stund.. denne har stådd på palle i 2-3år... Mvh chris Endret November 8, 2015 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Noen som vet hvor innlegget med priser og de forskjellige stegene ble av, altså¨av TRF? Husker det er en del sider siden, er litt nysgjerrig her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Noen som vet hvor innlegget med priser og de forskjellige stegene ble av, altså¨av TRF? Husker det er en del sider siden, er litt nysgjerrig her nå. http://quickfix.no/tuning-bmw/steg/ Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 http://quickfix.no/tuning-bmw/steg/ Danke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå