TRF Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 vet hva du prater om, ikke noe for oss foreløpig, gir ikke nok muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 liten oppdatering for de som liker litt tall fra test og utviling. jobba litt med en m57n 218hk steg 4 i går, foreløpig 349hk og 745nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Jeez, for noen tall!! Dere liker å tyne litt av diesel motorene fra BMW ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Det er motorene som liker at vi tyner dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Passer dieselpumpe frå E39 525 tds på E34 525 TDS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 nei og ja, noen e34 tds kom med mindre flens på pumpa på noen modeller, og videre har ingen e34 og e39 pumpe lik elektronikk (så den fungerer ikke). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 liten oppdatering for de som liker litt tall fra test og utviling. jobba litt med en m57n 218hk steg 4 i går, foreløpig 349hk og 745nm Hooh da snakker vi ost! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Prøver å forstå hvordan 350 dieselhester fungerer .. Det må være latterlig drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 BMW motorolje 0W-40 Longlife-04 (1000ML) org Er dette den som er anbefalt for M47TU2 ved norsk bruk? Ser Castrol anbefaler helt andre oljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hei,jeg har en bmw e46 320d m47, jeg skulle kjøre forbi en bil å med det samme jeg passerte bilen kutta "tenning" bilen bare stoppet og ville ikke starte igjen, jeg har løstnet litt på dysene mens jeg kjørte starter og det kom diesel, men vet ikke om hvor bra trykket er da, noen tips i hva det kan være? Ser helst jeg slipper å bytte dieselpumpa:p fødepumpa funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 aottesen: bmw verkstedene fyller 0-30w olja fra castrol (den som het slx prof.) videre er det ikke så drøyt som mange vil tro, eller har man ikke prøvd det før er det drøyt, men mye vil ha mer, neste mål er over 400 i m57n. Dog er ikke dette pri 1, vil tro de fleste er fornøyde med 350hk/745nm. Videre er jo en slik dieselmotor relativt udramatisk å kjøre, som gjør at det føles helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Det er gromme tall iallefall, hvordan oppleves det å kjøre med? Er det hestespark eller blir det et mer jevnt kraftig skyv? Gikk selv fra gammel Bensinturbo Volvo 740 til Turbodiesel og synes at den gamle Volvoen gikk fra ingen krefter til hestespark når turboen begynte å lade men M57 jeg har nå føles mer jevnt sterk uten det voldsomme sparket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Har eit raskt spørsmål. Bilen min gikk ifrå og lade 1,25 i ladetrykk til 1.0 bar. Merket då at den lakk mye diesel fra pumpe og 2 dyser. Kan diesellekkasjen gjøre at den lader mindre? Mvh John Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 liten oppdatering for de som liker litt tall fra test og utviling. jobba litt med en m57n 218hk steg 4 i går, foreløpig 349hk og 745nm "Interessant" Har du lyst til å dele noen kurver med oss? Hadde vært morro å sammenliknet med jobben du gjorde på min. Hvordan virket singelmasse svinghjulet? Stor forskjell på lyd/gange? Skal se å få skrevet en liten tilbakemeldings epost til deg også. Har kjørt 4000km så langt og alt funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hei, desverre ikke original effekt på samme bildet, men du får et inntykk. Effekt er naturligvis oppgitt på hjulene. Dette er ikke samme bilen som vi prata om, dette er automatgear. Kommer tilbake med mer info om den med manuell senere. Håper du fremdeles nyter biler ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå