Gå til innhold

F20 - 2012 1-serie nærmer seg

Anbefalte innlegg

Et lite blikk bort til fotografen:

0k0a3ht1t9h3sbpzl4mp.jpg

En liten detalj ved bildet gjør at jeg mistenker at BMW vil gjøre det klart for oss at den nye 1-serien også får bakhjulstrekk, selv om testbiler med Xdrive også har vært observert tidligere. ;)

yti5jvdrpxndyalphfit.jpg

Legg også merke til at BMW har fjernet maskeringen av kanalene på bilen, og BMW gir oss med dette et inntrykk av at den nye 1-serien får en langt mindre kontroversiell design i dette området enn på den utgående 1-serien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fulgte litt med da det kom bilder av kamuflerte 1-serie M Coupe, og prøvde å danne meg et bilde av hvordan den ville bli ut fra dette. Da bilen til slutt ble avduket, så var det mange ting som var forskjellig. Det er vel en viss sjanse for at disse F20'ene på bildene har deler som bevisst er satt på for å lure folk med tanke på hvordan de blir seende ut.

Gleder meg til å se den ferdige F20'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stor tro på denne nye 1'eren, den skal få enda mer fancy utstyr som resten av bmw'ene (nesten på høyde med F01) og den vil også komme som 1serie GT. Her er et sitat fra en Bmw insider:

-As for the car itself? It is absolutely fantastic to drive it really enjoys the corners, and the steering is nice and agile. It is also very well insulated. The inside is like a mini-7er when equipped with full options and yes due to the wheelbase there is now an abundance of space if you choose to sit in the rear...

7v88sch9ws33uq4zixew.jpg

ezpbravmvqyyrkyk69ix.jpg

1serie GT:

rqpwh187rvppfqbee00x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene skal faktisk ha det til at den kommende 1 serien vil være BMWs første modell med sideblinklys plassert i speilene. Årsakene til dette skal visstnok vær nye EU-regler som krever at blinklysene plasseres høyere. Jeg vet ikke helt om jeg liker det, men sideblinklyset i W212 E-klasse er jo forholdsvis elegant - til å være speilplassert vel og merke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene skal faktisk ha det til at den kommende 1 serien vil være BMWs første modell med sideblinklys plassert i speilene. Årsakene til dette skal visstnok vær nye EU-regler som krever at blinklysene plasseres høyere. Jeg vet ikke helt om jeg liker det, men sideblinklyset i W212 E-klasse er jo forholdsvis elegant - til å være speilplassert vel og merke..

Huffda! :(

Jeg har aldri hatt sansen for blinklys i speilene, og har alltid vært glad for at BMW ikke har brukt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! :(

Jeg har aldri hatt sansen for blinklys i speilene, og har alltid vært glad for at BMW ikke har brukt dette.

Jeg reagerte også med "huff da", men man får heller vente å dømme til man får bekreftet / avkreftet ryktene og hvordan det vil se ut in real life.. ;)

http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=484504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...