Der Barockengel Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Testingen av det som ventes å bli høstens nye 1-serie foregår nå, og her er noen bilder med passe dose vinterstemning: Høy front som viser slektskapet til 5-serien: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Et lite blikk bort til fotografen: En liten detalj ved bildet gjør at jeg mistenker at BMW vil gjøre det klart for oss at den nye 1-serien også får bakhjulstrekk, selv om testbiler med Xdrive også har vært observert tidligere. Legg også merke til at BMW har fjernet maskeringen av kanalene på bilen, og BMW gir oss med dette et inntrykk av at den nye 1-serien får en langt mindre kontroversiell design i dette området enn på den utgående 1-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Spennende! Gleder meg til å se den umaskert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Fulgte litt med da det kom bilder av kamuflerte 1-serie M Coupe, og prøvde å danne meg et bilde av hvordan den ville bli ut fra dette. Da bilen til slutt ble avduket, så var det mange ting som var forskjellig. Det er vel en viss sjanse for at disse F20'ene på bildene har deler som bevisst er satt på for å lure folk med tanke på hvordan de blir seende ut. Gleder meg til å se den ferdige F20'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Har stor tro på denne nye 1'eren, den skal få enda mer fancy utstyr som resten av bmw'ene (nesten på høyde med F01) og den vil også komme som 1serie GT. Her er et sitat fra en Bmw insider: -As for the car itself? It is absolutely fantastic to drive it really enjoys the corners, and the steering is nice and agile. It is also very well insulated. The inside is like a mini-7er when equipped with full options and yes due to the wheelbase there is now an abundance of space if you choose to sit in the rear... 1serie GT: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Har ikke helt troa på de frontlyktene de har gjettet på der. Vil tippe baklyktene får noe av samme lysdesignet som 3 og 5-serien. Altså "streker" med en bøy opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 fronten bli veldig lik, og det siste bildet er av GT'en og da er det aldri godt å vite hvordan Bmw gjør det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Får vente å se når bilen blir lansert. Bilder som disse får alltid bilen til å se styggere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Billigere 1'ere snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Jeg vil ha en billig 135i coupe Må si 1-serien er den som tiltaler meg mest om dagen, om en ikke skal tenke familiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Ryktene skal faktisk ha det til at den kommende 1 serien vil være BMWs første modell med sideblinklys plassert i speilene. Årsakene til dette skal visstnok vær nye EU-regler som krever at blinklysene plasseres høyere. Jeg vet ikke helt om jeg liker det, men sideblinklyset i W212 E-klasse er jo forholdsvis elegant - til å være speilplassert vel og merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Hvorfor i h..! Lage så store nyrer? Herregud 1 serien blir jo slukt av de høla..! Ellers så synes jeg den kunne vært hakke sprekere enn det bildene viser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Ryktene skal faktisk ha det til at den kommende 1 serien vil være BMWs første modell med sideblinklys plassert i speilene. Årsakene til dette skal visstnok vær nye EU-regler som krever at blinklysene plasseres høyere. Jeg vet ikke helt om jeg liker det, men sideblinklyset i W212 E-klasse er jo forholdsvis elegant - til å være speilplassert vel og merke.. Huffda! Jeg har aldri hatt sansen for blinklys i speilene, og har alltid vært glad for at BMW ikke har brukt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Ryktene skal faktisk ha det til at den kommende 1 serien vil være BMWs første modell med sideblinklys plassert i speilene. Årsakene til dette skal visstnok vær nye EU-regler som krever at blinklysene plasseres høyere. Jeg vet ikke helt om jeg liker det, men sideblinklyset i W212 E-klasse er jo forholdsvis elegant - til å være speilplassert vel og merke.. Huffda! Jeg har aldri hatt sansen for blinklys i speilene, og har alltid vært glad for at BMW ikke har brukt dette. Jeg reagerte også med "huff da", men man får heller vente å dømme til man får bekreftet / avkreftet ryktene og hvordan det vil se ut in real life.. http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=484504 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Synes noen i den tråden hadde gode argumenter. Tror det kommer til å se bra ut. Spesielt om det er led. Da vil de så vidt synes, og en slipper den klumpen med lys på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå