Øyvind L. Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Så et bilde av bilen din på tur opp fra Adenau på FB Øyvind, mulig det var Bridge To Gantry som postet det. Ser ut som dere har det bra der nede, Track Day i morgen? Ja det bildet ble delt flere plasser på FB... Var han som het Frozenspeed som tok bildet og la det ut første gangen. Blir ikke noe trackday desverre. Er ikke ledige plasser desverre også er det ikke alle som har "trackday" bilden sin med ned i år. Får kjøre turistkjøring på kvelden i morgen. Da melder de sol og pent vær hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Lengter tilbake til ringen jeg... Turen i sommer ga mersmak så det holdt. Gleder meg til ny tur neste år, men da blir det nok å fly ned og leie bil der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Til dere som har vært mye der nede med egne biler; hva er alternativene mtp frakt av bil hjem igjen om en er uheldig teknisk/skader? Eller er det bare jeg som er overbekymret for sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Da er det lurt å være medlem i NAF! Veihjelp i hele Europa.. Hvis du ikke er medlem der, så må du høre med firmaer som frakter biler fra Tyskland til Norge, eller parkere bilen et sted og hente den på henger selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 I tråden min har jeg skrevet et ganske langt reisebrev fra min første tur til Nürburgring. Dette til tross for at jeg endte opp med ikke å kjøre min egen bil... Ta en titt: http://bimmers.no/topic/768450-min-kjøreglade-06-130i-e87/?p=2933727 R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Et par bilder til ifra uken jeg var der nede. Bare et år til neste tur. TRF, Skulebollen, R Andersen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Noen som vet om noen greie vaskeplasser i nærheten av ringen? Tenker da på selvvask hvor man gjerne kan stå med bøtte og svamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhkdt Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Tror det er dårlig med det, har heller ikke funnet børsteløs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Kjør forbi Wiesenscheid og et par km. Første bensinstasjon på venstre side har selvvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Det er den som ligger på høyre hånd som har selvvask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Skal du nedover? Oddrey: blir det flere turer i år? Hadde en tidlig i sommer, men frister å frese m3'en nedover nå som eg har fått skilt på den igjen, om noen uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Skal du nedover? Ja vi reiser nedover en liten gjeng nå den 18/9 Andre turen til ringen i år gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Det er knall! Har bare hatt en tur i år.. Blir liksom litt ekstra tiltak når man har 6+ timer til Kr-sand. Har pleid å fly nedover de fleste gangene, leige bil der, men koster jo det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Er jo "bare" til å hoppe på en av Fjord Line sine båter. Fremme rundt syv om morgenen, så er det bare strake veien. Samme hjem igjen også, båten går fra Hirtshals om kvelden, så er man så og si hjemme når man våkner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå