Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, kjenner folk som har gjort det. ;) Anbefales ikke.

Nå har jeg enda et problem. ROV gutta vil ha meg til å sveise en metallstang til deres ROV verktøy. Stanga deres er messingliknende i fargen, men den er magnetisk. Hva slags metall er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner folk som har gjort det. ;) Anbefales ikke.

Nå har jeg enda et problem. ROV gutta vil ha meg til å sveise en metallstang til deres ROV verktøy. Stanga deres er messingliknende i fargen, men den er magnetisk. Hva slags metall er det?

Av og til er det på sin plass med lim, og det er nuh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så filmen The Transporter her i stad, en ganske bra film synes jeg med en sort E38 i hovedrollen. Skikkelig bilfilm med biljakter og mye breisladding, irriterte meg dog over at noen ganger hadde bilen comfortstoler og andre ganger ikke, noen ganger hadde den ryggesensor og andre ikke samt at da den går i lufta så er det en E32 :wink:

Synd han gikk over til Audi i oppfølgeren, den filmen er totalt uinteressant :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg prøvde å tafse litt på den med en elektrode for syrefast, og nå sitter alt fast, så jeg satser på at det kommer til å holde. ;)

Hvis det er antydninger til brunskjær er standarssvaret mitt at det er kobber men det er kanskje andre regler på havet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så filmen The Transporter her i stad, en ganske bra film synes jeg med en sort E38 i hovedrollen. Skikkelig bilfilm med biljakter og mye breisladding, irriterte meg dog over at noen ganger hadde bilen comfortstoler og andre ganger ikke, noen ganger hadde den ryggesensor og andre ikke samt at da den går i lufta så er det en E32 :wink:

Synd han gikk over til Audi i oppfølgeren, den filmen er totalt uinteressant :wink:

Må si at av og til blir jeg litt i tvil om du faktisk mener påstandene dine eller om noen av de er ment for å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så filmen The Transporter her i stad, en ganske bra film synes jeg med en sort E38 i hovedrollen. Skikkelig bilfilm med biljakter og mye breisladding, irriterte meg dog over at noen ganger hadde bilen comfortstoler og andre ganger ikke, noen ganger hadde den ryggesensor og andre ikke samt at da den går i lufta så er det en E32 :wink:

Synd han gikk over til Audi i oppfølgeren, den filmen er totalt uinteressant :wink:

Det er ikke så veldig lenge siden jeg så disse filmene for første gang, og må si jeg ble ganske skuffet. :( Tror jeg var noen år for sent ute. Så (den franske) Taxi-filmen for en liten stund siden også, og jeg er ganske sikker på jeg digget den filmen. Den var ikke så tøff nå lengre..

I den ene scenen i Transporter 3 (eller var det 2?) der de kjører inni skauen ser man tydelig at de spoler, og slikt irriterer meg.

Det er forøvrig kommet serie av Transporter også, ligger en 10-12 episoder på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at av og til blir jeg litt i tvil om du faktisk mener påstandene dine eller om noen av de er ment for å provosere.

Den må du nesten utdype nærmere? :-s

Det er ikke så veldig lenge siden jeg så disse filmene for første gang, og må si jeg ble ganske skuffet. :( Tror jeg var noen år for sent ute. Så (den franske) Taxi-filmen for en liten stund siden også, og jeg er ganske sikker på jeg digget den filmen. Den var ikke så tøff nå lengre..

I den ene scenen i Transporter 3 (eller var det 2?) der de kjører inni skauen ser man tydelig at de spoler, og slikt irriterer meg.

Det er forøvrig kommet serie av Transporter også, ligger en 10-12 episoder på nett.

Mulig det, nå er jo disse filmene snart 10 år så jeg tar dem litt for det dem er jeg da. Synes ikke det var så galt jeg, har dog ikke sett de andre bortsett fra den første. Må kanskje få sett dem også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...