Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Beste "bilfilmen" er og vil alltids være den orginale The Italian Job for min del :D Michael Cane er fet :P

Husker jeg så den på kino når den kom ut, fantastisk film!!

Men beste er og blir Gone in 60 seconds! fabelaktig!!

Du burde se om du finner originalen, den er herlig. Skikkelig lavbudsjett med mye kul kjøring, og diverse uforutsett.

Blant annet ei scene der de skulle krasje inn i en bil hos en Cadillacforhandler. De satte en gammel bil på enden som de skulla krasje, men da stuntføreren kom holdt han for høy fart, og dermed ble flere kliss nye biler vraka, og scena kom med i filmen selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt slurvete føre på E6 nå ass... Måtte kjøre bak tre brøytebiler i en halvtime, heldigvis kom det en ambulanse så de måtte flytte seg! :P

En annen ting hvertfall her i Oslo, folk kjører som om det skulle vært speilis! Masse bremsing og sakte fart, men allikevel sinnsykt kort avstand til foranliggende bil! Da jeg kjørte hjemover på ring3 og E6 inatt kjørte folk i 40-50, mens jeg marsjet sydover i mellom 90 og 110 uten at man kjente at det sklei.. Folk har rett og slett blitt for vant til salting av veier og får noia så fort det legger seg litt snø på bakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var for ikke så lenge siden jeg kjørte på e18 retning drammen med vogntog, ca 10cm med ny snø på veien. Alle lå i 50-60 i høyre fila mens jeg pent og pyntelig passerte bilist etter bilist i 90 i venstre fila :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var for ikke så lenge siden jeg kjørte på e18 retning drammen med vogntog, ca 10cm med ny snø på veien. Alle lå i 50-60 i høyre fila mens jeg pent og pyntelig passerte bilist etter bilist i 90 i venstre fila :P

Bodde i Drammen en stund for noen år siden og kjørte til Oslo hver formiddag og det samme skjedde uten unntak hver gang det hadde snødd litt.

Trafikken fløt i 50-60 i høyrefila og jeg var alene i 90 til venstre for de i varebilen min.

Skummelt med vinterføre tydeligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest kan ikke kjøre bil hehe :P

Haha, ser på Moonshiners nå. Alle virker å være drita hele tida :lol: Itillegg trimmet han ene fyren pontiacen sin for å kjøre fra snuten, hjelper ikke når du er full på hjemmebrent døgnet rundt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stekte pizza, satte den på bordet og gikk ned i kjellerstua for å hente laptopen. Vel tilbake i stua står 3stk katter og gafler i seg pizzaen... Det var den middagen! :P

Vi har to som står å spise av middagen min om e snur ræva til. Om folk ikke har sett katter fly før så gjør de det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...