noekult Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Godvær 3. eller 4. dagen på rad... Savner å ha cabriolet nå. Hadde jeg hatt det, hadde det blitt fylt tank helt opp og tatt en impulstur til Sverige gjennom svingete skog... Gleder meg til å sette på nye sommerhjul på våre biler...
Eksos Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Hei!Selv om Mcen ikke har så mange hestekrefter, så regnes den som en høyrisikosykkel i If. Du er desvverre for ung til å få forsikring på denne. Vennlig hilsen for If Hilde Sneen If fikk seg nettopp ett skikkelig langt svar på denne mailen, alle har rett på forsikring, selvom enkelte forsikringsselskap priser seg ut bevist.. Trodde mellomklasse skulle være rimelig å forsikre jeg
Marius2002 Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Jeg kjørte flere år med BF Goodrich All Terrain på en 4wd 4 dørs pick-up, så forutsatt at dekket ikke er gjennomgått noen utviklingsrevolusjon siden dengang har jeg peiling på det. Samme mønster som på linken din og da med hvite tekstsiden ut Dekket fungerte kjempebra vår/sommer/høst, men som alle helårsdekk er de ikke "norsk standard" som vinterdekk. Bilen min gikk 99% på asfalt, men dekkene taklet også skog og ulendt terreng uten problem. Joda, all terrain dekka er bra til litt enkel offroad, men som du sier de er ikke videre bra på vinterføre, Det blir nok ikke Mud Terrain, men en av AT-dekkene. Da er spørsmål nr2. om størrelse: 265/70/15(30x10,5?), Eller er annet anbefalt? Vet ikke størrelsen på felgen akkurat her og nå, men det står på gamle 255/70/15 sommerdekk på nå.
noekult Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Hei!Selv om Mcen ikke har så mange hestekrefter, så regnes den som en høyrisikosykkel i If. Du er desvverre for ung til å få forsikring på denne. Vennlig hilsen for If Hilde Sneen If fikk seg nettopp ett skikkelig langt svar på denne mailen, alle har rett på forsikring, selvom enkelte forsikringsselskap priser seg ut bevist.. Trodde mellomklasse skulle være rimelig å forsikre jeg Hva slags MC? Ring Gjensidige også?
flobben Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Hos meg hadde de økt premien med 20% i år... også hadde gjensidige kjempestort overskudd i fjor. Håper alle kunder begynner å bytte hver gang dette skjer så de skjønner at man ikke bare kan øke og øke hele tiden.
Yngvejos Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Hei!Selv om Mcen ikke har så mange hestekrefter, så regnes den som en høyrisikosykkel i If. Du er desvverre for ung til å få forsikring på denne. Vennlig hilsen for If Hilde Sneen If fikk seg nettopp ett skikkelig langt svar på denne mailen, alle har rett på forsikring, selvom enkelte forsikringsselskap priser seg ut bevist.. Trodde mellomklasse skulle være rimelig å forsikre jeg Jeg vil tro at det skjer flere ulykker med sykler registrert som mellomklasse enn tung (uten at de nødvendigvis har mellomklasse effekt). Husk at mellomklasse stort sett blir kjørt av de med ferskt førerkort. Dermed kan statistikken for en bestemt sykkel registrert som mellomklasse fort bli dårligere enn for en "tungsykkel".
Skaar Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Hvilken sykkel er det snakk om? Lurer på å ta mellomklasse-lappen selv, men er usikker på valg av sykkel...
wicky124 Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 hmm..merkelig....3 militær helikoptre og 1 politihelikopter flyr lavt over grenseveien i oslo....
spruddel Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Hørte de lette etter en kjekkas med fine solbriller, stylet hår som kjører BMW 7-serie og mannen var visst av utenlandsk opprinnelse. De hadde fått tips om at han jobbet i Grenseveien, tror det var nr 82 de snakket om..
wicky124 Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 hahahahaha jeg hadde på meg solbriller idag..hmmm...spionerer du på meg?
spruddel Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 hahahahaha jeg hadde på meg solbriller idag..hmmm...spionerer du på meg? Vet aldri hvor du har meg Ganske store solbriller Hadde passet bra inn på Aker Brygge med en øl idag du
wicky124 Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Rå e12... hehe spruddel...hvor så du meg? Måtte bare late som om det var sommer ute og ta meg en kjøretur Og nei...ikkeno øl på akerbrygge....tenk om andre pakistanere ser meg?skaper dårlige rykter om meg det...Men en uskyldig drink hadde ikke skadet
Anbefalte innlegg